lördag 30 juli 2011

Blä

Hemma en sväng för att tvätta innan två sista veckorna  på landet.

Tack för er varma ord. Javisst gör det ont att Kotten lämnade oss.

Huvudet vänder in och ut på varje tanke... Varför?...Vad gick fel?...Vad kan jag ändra på till nästa gång? osv osv. Tankarna mal om och om igen. Kan inte släppa.


Svårt att koppla av. Ladda om. Är så in i bängen trött på att "ta nya tag". Blä.

Dax att vänta igen. På nästa mens och den därefter. Och sedan besked från kliniken för vidare behandling... B L ÄÄÄ.

Så TACK för ditt stöd. Kram Ninna

5 kommentarer:

  1. Hej Ninna.
    Jag förstår att det är tungt och man ska försöka att hitta kraften till att orka börja om igen och igen.
    Nu har jag ju bara ett misslyckat försök bakom mig inom ivf ..... men en mängd missfall i mitt förra förhållande.
    Ville bara ge dig ett tips - åk till yasuragi i hasseludden...jag lovar att man slappnar av och mår super bra efteråt.
    kraaaaaam

    SvaraRadera
  2. Tror inte att du kunnat göra något annorlunda, det som skedde berodde på andra orsaker, som varken du eller din make kan påverka... Ni har verkligen haft en tuff väg med misstag från sjukvården och flytt av klinik som dragit ut på tiden för er i er process. Jag tycker att ni är så starka som kämpat/kämpar på ändå.
    Det är inte konstigt att orken tryter, men den kommer tillbaka. Snart är augusti här och kliniken öppnar igen. Jag är helt övertygad om att er kämparglöd återkommer. Hoppas att ni kan njuta av era veckor på landet!

    Ha det gott!!

    KRAMAR!!

    SvaraRadera
  3. Tråkigt att det blev missfall. Hoppas att du får en bra fortsättning på sommaren och att nästa försök går bättre!

    SvaraRadera
  4. Hejsan

    Har inte följt eller läst din blogg i detalj men ville dela med mig av alternativ:
    Efter många års längtan och 4 misslyckade IVF-behandlingar bestämde jag och min man oss för att testa den kinesiska medicinen. Efter 7 stycken akupunkturbehandlingar, Qigongträning och örter är vi nu gravida.
    Lycka till. /ida

    SvaraRadera