måndag 26 juli 2010

Spray start dag 1-6


Kära, KÄRA vänner!

Ja, för det ÄR verkligen så jag känner när jag öppnar bloggen och hittar en mängd rara, omtänksamma, kloka, förstående och HELT UNDERBABA hälsnigar från er!!!

T A C K !!!

Namn-samtalet med maken avlöpte ju utan problem...phu ;-)

Jag har sagt det förr och det tål att upprepas: Ert stöd betyder massor på denna resa!

Ja, happ, Då har vi startat vår resa med sprayning.




Jag har startat iallafall, maken fattar väl att nåt händer varje gång mobillarmet ringer :-)

Daglig Sprayning 1 dos i varje näsborre, morgon och kväll av SYNERALA.

Asså, bara man läser bipcksedeln så inser man att detta kan ju bara gå "käpprätt åt helsefyr". HUR MÅNGA galna biverkningar vad det inte upprabblat här???

Jag läste igenom och kände ju nästan direkt hur sjuk jag blev ;-) hi hi

När kära maken läste igenom så undrade han om jag verkligen skulle göra detta.

"Använd inte sprayen om du planerar graviditet" öhh...öhhh... va?

Den meningen fick sin förklaring i att sprayen tydligen kan avnändas vid andra behandlingar oxo... men det lät ju bar SÅ fel!

Nåja, jag har sprayat morgon och kväll, en dos i varje näsborre.

Känner -änsålänge-noll. Tack!

Första dagarna jag sprayade (dag 1-3) var vädret kalashett, runt 35 grader och jag svettades som en tok. Men turligt nog har värmen gett med sig och jag mår som vanligt nu (dag 4-6).

Känner verkligen INGENTING. Men det är väl bra?

Kan ju inte påstå att sprayen smakar smultron direkt... tvi... men är det inte värre än så här så är det ju ok!

Efter ca 10-14 dagar kommer mensen, sa doktorn. ok...det borde bli till helgen alltså...

Ja hursom helst. Vi åker ut på sjön 1 vecka, åker idag, utan internet, så jag får rapportera i klumpar. Hoppas det är ok?

Ska komma ihåg att pakc sprayen och försöka förvara den svalt...

TUSEN VARMA TACK för att ni finns :-)

Varm kram Ninna


.

3 kommentarer:

  1. Åh, lycka till med allt. håller tummarna..

    SvaraRadera
  2. Härligt att det redan gått sex dagar och att du klarat dig utan biverkningar. Hoppas att det fortsätter så.

    Ha det så skönt ute på skön!

    SvaraRadera
  3. Skönt att höra att starten gått bra. Det e ju suveränt om du inte får nå biverkningar. Dem klarar man ju sig utan. :) Kommer ihåg att min mens var ganska försenad inför första försöket. Märkligt nog så sitter man ju å väntar på mensen, när man tidigare har fasat för att se den komma.
    Det kommer å gå suveränt för er. Njut av sjölivet!

    Kram

    SvaraRadera