onsdag 16 juni 2010

Kallelsen har kommit nu

Länge sedan jag uppdaterade nu.
Ville ha nåt "viktigt" att skriva om.
Nu har jag det...

Kuvertet från kliniken har kommit.
Blivit öppnat. Blivit läst. AV OSS BÅDA!



På måndag ska vi dit.
Till kliniken som skall bedöma
om vi ens har en chans att kunna få hjälp av IVF.





Spännande.



Jätteläskigt.



Det fanns lite info i kallelsen.
Men jag undrar ju över allt som INTE står där.

Jag hoppas hitta den infon när jag behöver den,
genom Era bloggar :-)
Tack för era fina hälsningar, som alltid värmer det hjärtat!

Kram Ninna



.


5 kommentarer:

  1. Härligt att ni äntligen kommer någonvart! Stort lycka till på måndag!
    Såg nu att du skickat en award till mig för ett bra tag sen... Sorry, att jag inte uppmärksammat det tidigare. Såg ju din kommentar på min blogg om det då, men hittade inte till din blogg... :-(
    Kram

    SvaraRadera
  2. Åh va spännande!! Är så glad för er skull! Lycka till!!

    SvaraRadera
  3. Gott att den har kommit!

    Annars är det bara att fråga vet du!
    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Åh så spännande. Jag tror det kommer gå jättebra på måndag.

    Skriv gärna och berätta hur det går!

    Kram!!

    SvaraRadera
  5. Underbara du...

    Känns skönt att höra att ni är en bit på väg....tillsammans låter det som när man läser ditt inlägg..

    Kanske din man har insett vad som är viktigare här i livet än dataspel m.m...

    Ja håller alla tummar o tår att det kommer bli eran tur nu....hoppas...hoppas..hoppas..

    Det är ni värda...miljoner gånger om...men som sagt man måste ju vara två om detta o ja hoppas att ni nu är det...

    Hoppas på ett bra o lyckligt besked på måndag..

    Ha en underbar dag/helg..

    Massar med sommarkramar till dig

    SvaraRadera