måndag 1 april 2013

Geggamojja och Sobea fynd

Idag drar toppenfina GEGGAMOJJA och SOBEA-kampanjerna igång på CAMPADRE. Bli medlem gratis genom att klicka på stora CAMPADRE-loggan här till höger :-)

Jag shoppat en underbar Omlottkofta men volangkanter, i beige sammet och passande mjukisbyxor till, båda plaggen från SOBEA, och dom ligger snart packade i BB-väskan :-)

Hittade även lite smått och mysigt till Pärlan hos GEGGAMOJJA, så även det är på väg hit hem :-)

Missa inte att bli medlem om du vill handla fina kläder, inredning, lampor (tex Watt o Veke) och annat för kvinna, man barn och hemmet!

Ha en fortsatt fin vecka :-)

kram Ninna

29 kommentarer:

  1. Tittar in här flera gånger om dagen och ingen uppdatering på ett bra tag. Allt är bra med dig hoppas jag! inte meningen att stressa dig blir lite orolig bara.

    SvaraRadera
  2. Nu har du inte uppdaterat på ett tag, hoppas det inte hänt någonting. Utan du har fullt upp med att boa innan lilla livet kommer till er..

    SvaraRadera
  3. Blev du nöjd med kläderna? :)

    SvaraRadera
  4. Saknar dig och din blogg. Blir så orolig. Hur mår du? Vi känner inte varandra men blir så orolig.

    Ninni

    SvaraRadera
  5. Hej, jag undrar var du tagit vägen? Jag hoppas allt är bra! Känns lite oroande när du inte skriver några nya inlägg. Håller tummarna för att allt är bra med er. Hälsningar från en anonym följare.

    SvaraRadera
  6. Väntar (oroligt!) på en uppdatering!

    SvaraRadera
  7. Hejsan Nina. Hoppas allt är väl med er. Har kikat in här varje dag för att se om du uppdaterat. Kanske har du en liten bloggpaus.
    Må gott iaf/Teddy
    Www.caitlin.blogg.se

    SvaraRadera
  8. Hej!
    Jag brukar vara inne här varje dag men nästan aldrig kommentera. Nu blir jag lite orolig över att något har hänt för du har inte skrivit något på så länge. Jag hoppas av hela mitt hjärta att allt är bra med er.
    /Annette

    SvaraRadera
  9. Hej. Var ett tag sedan jag tittade in här... Och verkar vara samma för dig. Är allt bra? Har lillen kommit och upptar all din tid? Blir lite orolig... Håller tummarna att allt är som det ska!

    Cohen
    www.ettlivblirtill.wordpress.com

    SvaraRadera
  10. Hej! Vart har du tagit vägen???

    SvaraRadera
  11. mamma till 3 och mormor till 1030 april 2013 kl. 06:35

    Har du lagt ner bloggen.....bara sådär...??????
    Hoppas inte det har hänt nåt tråkigt.

    Kram från Trelleborg

    Hör gärna av dig på nåt vis.

    SvaraRadera
  12. Hur mår ni?? En månad sedan förra inlägget.. Kram från en trogen läsare

    SvaraRadera
  13. Hej!
    Hur går det för dig? Är in och kollar varje dag, hoppas att allt är bra! :)
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  14. Vad händer med dig??? Kram

    SvaraRadera
  15. Det var ett tag sedan du skrev... Hoppas att allt är bra med dig? Kram Kajsa

    SvaraRadera
  16. Hur går det? Det är nära bf nu!

    Kram

    SvaraRadera
  17. Hej! Är allt bra med er? Det var länge sedan du har skrivit.
    Jag hoppas allt är bra!!
    Kramar

    SvaraRadera
  18. Hur har du det? Jag blir orolig när du inte har skrivit på så länge.

    SvaraRadera
  19. Hoppas allt är ok! Kram

    SvaraRadera
  20. Hur har det gått? Hoppas att frånvaron på inlägg betyder att allt är OK, kanske pärlan kommit lite tidigt? Nyfiken att få läsa om er! Lycka till!

    SvaraRadera
  21. Vart håller du hus? Har något hänt?
    /orolig läsare som tittar in dagligen

    SvaraRadera
  22. Det var länge sen du skrev nåt. Vad händer?

    Kram

    SvaraRadera
  23. VAR ÄR DU??????????????????

    SvaraRadera
  24. Hej!

    Hur går det för dig?

    Det börjar närma sig nu!

    KRAM!

    SvaraRadera
  25. Jag ville bara kika in och se så allt är bra!
    Kram

    SvaraRadera
  26. Vart har du tagit vägen?

    SvaraRadera
  27. Hejhej, tittar in här ibland och hoppas att allt gått bra trots frånvaron. Kram

    SvaraRadera