måndag 10 augusti 2015

Dax för nästa resa nu

Flera år av tystnad här på bloggen. Förklaringen kommer. Snart :-)

Men nu till detta inlägg.

Jag känner mig enormt stressad över att tiden springer iväg, över min ålder (som inte blir lägre...) och jag hör hur olyckskorparna kraxande flåsar mig i nacken...

Orden maler ständigt i mitt undermedvetna..."du är för gammal nu, ge upp drömmen om ett syskon". Men NEJ. Jag kan ju inte bara ge upp. Sluta hoppas. Sluta drömma.

Jag måste väl iallafall ge den en chans, eller flera?
Är jag för sent ute? Har babyfabriken stängt?

Hur ska jag veta om jag inte ringer kliniken igen, och ber om en tid för återbesök?
Så jag ringer idag. Första dagen efter deras sommarstängning! Och får svar att dom genast skickar en kallelse till oss inför nya besöket :-)

Phu... nu är nästa resan påbörjad... Följ med oss på ett äventyr med okänd utgång...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar