torsdag 28 januari 2016

RD - 2

RD - 2

Sådärja, välkommen ångest!

Känslorna är lite "All over the place" just nu...

Ångest för att jag nu ansvarar för vårt sista ägg. Ångest för att jag är "för gammal", ångest för att jag varit så galet sjuk dessa år och ångest för att inte kunna ge min lilla prins ett syskon.

Vår familj har hastigt krymt senaste åren, vi är bara 4 kvar. Vi 3 och min mamma.

Alla släktingar har dött. Så visst har jag ångest för att vår lilla Prins skall bli ensam kvar. Därför vill jag så hjärtans gärna ge honom ett syskon.

Självklart finns inga garantier att syskon finns för varandra, men chansen är väl större än att vara helt ensam från start?

Jag har ju drömt om min stora familj sedan tidiga tonåren- Men nu blev det inte så. Familjen och släkten har istället krymt och krymt i hög hastighet. Ångestfyllt att uppleva det.

Har du din familj kvar i livet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar