onsdag 12 maj 2010

Trevlig Krisithimmelfärdshelg


Detta inlägg kommer inte att innehålla nån svordom, sorg, ilska, besvikelse eller annat trist.

Bara en ren info. Vi har skickat in brevet. Svar till klininken om vi vill stå kvar i ivf-kön. Det vill vi.

Min make - "musslan" - vill absolut, a b s o l u t, att vi fortsätter vår väg tillsammans. Finns inga andra alternativ. Det har han klargjort. Tydligt.

Innerst inne vill jag såklart detsamma - det var ju därför jag gifte mig med just honom. Men i förra inlägget så exploderade känslorna. Det märkte ni ju :-)

Åter igen T A C K för att NI finns, läser, rådger och stöttar mig :-) Ni är GULD!

Önskar er alla en fantastisk lång helg :-)

Kram Ninna


.

5 kommentarer:

  1. Vad skönt att ni fortsätter tillsammans.. sluta aldrig kämpa..kramar!

    SvaraRadera
  2. Känslorna stormar i denna kamp mot barnlösheten. Konstigt vore det annars. Man måste få ur sig det på nåt sätt och då är ju bloggen perfekt. Underbart att höra att ni båda vill gå åt samma håll igen.

    Mängder med kramar!!!

    SvaraRadera
  3. Jag hade lagt dig bland mina bokmärken och tittade in för att se om det kommit något inlägg eller om du hade gett upp tråden. Men du var ju här.

    Jag är en av systrarna där ute som vill stötta dig och din man till ett +.

    Jag tycker att det var bra att du avreagerade dig på din blogg. Det är därför vi har dem. Både med positivt och negativt.

    Hoppas er lycka nu i nystart i IVF.

    Massor med Kramar till dig Syster!

    SvaraRadera
  4. Blev så ledsen när jag läste ditt förra inlägg & blir så klart jätteglad av att läsa att det verkar lite bättre nu. Stor kram till dig! /Hanna

    SvaraRadera
  5. Ja har nåt på min blogg åt dig...

    Kram

    SvaraRadera