fredag 30 juli 2010

Spray dag 7-10

Hej
Vi har sökt upp en gästhamn pga dåligt sjöväder. Då blir man glad över att hitta en internet uppkoppling :-)

Sprayning dag 7-10, känner fortfarande NOLL...Ska det vara så? Är det fel på mig? (asså, mer än vanligt ?;-)...)

Jag känner såklart att det skulle vara FANTASTISKT skönt att slippa biverkningar, om man nu har så tur att slippa det?!

HAR EN FRÅGA: Efter spraystart skall mensen komma ca dag 10-14. Sedan var det dax för blodprov. VILKEN DAG SKALL BLODPROVET TAS??? Hoppas ni vet, för kliniken har stängt 12 dagar till.....

TACK för Ert Stöd!!!


Kram Ninna


.

4 kommentarer:

  1. Jag har fått sprutor (Suprefect) som nedreglering istället för spray, men jag ha rinte heller känt av biverkningar trots 8 dagars användande - det är väl bara att tacka och ta emot antar jag. HAr varit enormt trött, vilket inte står som en biverkning, men det känns absolut som om det händer ihop med sprutstarten.

    Ang blodprov kan jag inte hjälpa dig - enl min klinik så skulle jag minska dosen när mensen kommer, ta grav.test och sedan ringa dem för vidare planering.

    Har din klinik helt stängt? Hos vår så var det bara en vecka som ingen fanns där, sen var läkarna borta vissa veckor och sköterskorna ivssa. Annars kanske det går att ringa sjukvårdsrådgivning el nån annan klinik? Hoppas det ordnar sig!

    P.S. Skönt att se fler på dessa bloggar i ens egen ålder - vi är 38 och 36...

    SvaraRadera
  2. Hej! Jag har för mig att det gör inget om man tar blodprov senare, enda som kan hända är att man får spraya några extra dagar. Jag kommer inte ihåg hur jag kände mig på dag 10, kanske någon annan har det färskt i
    minnet.

    Hoppas du har möjligheten och orken att komma den 22 aug. Det skulle vara jätteskoj!! Kramis L

    SvaraRadera
  3. åh är ni oxå ute på skön?! vi ligger oxå i hamn nu i fjällbacka pga blåsten men beger oss iväg imon. Är du i närheten tro?

    Lycka till nu med den här omgången...det kan vara den som blir det stora DET!

    ps jag kände heller inte så mycket av sprayningen, huvudvärk men inget mer.

    kram kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Skickar styrketankar till dig också! Hoppas allt går fortsatt bra med sprayningen. Tyvärr har jag aldrig sprayat själv utan gått direkt på sprutorna så är tyvärr inte till någon hjälp där. Men resten är jag rutinerad på om där kommer något du undrar över sedan! :-)
    Kram, kram

    SvaraRadera