söndag 1 augusti 2010

Spray dag 11-12

Mår fortfarande som vanligt. Är väl lika trött, sur, snäsig och rar som vanligt kan jag tro ;-) hi hi

Är ju helt toppen om denna sprayning inte ger mig någon symtom som man kunde läsa i bipacksedeln om!!!

Får väl se när dag 13 och 14 gått, jag bör ha fått mensen då sa läkaren... ananrs måste jag väl ringa dem???

Dom öppnar igen den 9 augusti, det är ju faktiskt 8 dagar kvar....


TUR ATT NI FINNS FÖR ATT STÖTTA OCH GE RÅD!!!


Är fortfarande ute på sjön tills nästa helg! Utforskar nu Stockholms norra ytterskärgård, blåsigt men vansinnigt vackert!!!

Kram Ninna


.

5 kommentarer:

  1. Första gången jag är inne på din blogg. Önskar dig lycka till i ivf-cirkusen!

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni har det bra. Det är så jäkla spännande och roligt att ni kommit igång nu:o)) Hör med kliniken om du är fundersam. Men vad jag minns, behövde inte blodprovet tas en exakt dag, det är ett spann på några dagar som funkar bra.

    KRAM!!

    SvaraRadera
  3. Oh, så avis jag blir på er semester!! Hoppas du slipper biverkningarna, allt är nog som det ska. Det är inte alla som lider av dem. Kramis L

    SvaraRadera
  4. Härligt att du också verkar slippa biverkningar

    SvaraRadera
  5. Hej! Kul att du hittade till mig. Jag sprayar med suprecur och har tappat räkningen på vilken spraydag jag är på, men ungefär 5 veckor har jag hållt på. Mår som en bergochdalbana, men det går./ Lycka till. M

    SvaraRadera