måndag 16 augusti 2010

Varför IVF? & Blodprovsdags idag


Jobbig tanke, men den maler och maler inom mig... "-Varför kämpa med dessa hormoner när det ändå inte kommer att fungera?" har mitt huvud sagt i en månad nu...


Muntert va?


Hur ska IVF kunna fungera om jag inte ens tror på det själv???


Idag har jag tagit blodprov på sjukhuset för att kolla hur sparayen och sprutorna sköter sig...


Tusen tack för era värmande hälsningar om min Spik i foten. Svullen, öm och haltande är läget men det går väl över :-)


Kram Ninna



.

2 kommentarer:

  1. Det är bara att fortsätta tänka positiva tankar! Jag håller tummarna för fullt! :-)

    SvaraRadera
  2. Det hör till att man tvekar å tror att allt kommer att gå käpprätt åt h-vete. Men försök att tänka positivt å visualisera dig en bebis snart på tillväxt i din mage. Du har inget att förlora för att drömma å tänka positivt. Kan lova dig att om det inte lyckas så svider det oavsett om du tänkt i positiva eller negativa banor.
    Kämpa på! :)

    SvaraRadera