tisdag 27 september 2011

Hur tänkte ni, Clearblue?

Asså bara HALLÅÅÅÅÅ????????

Vad menar ni???
I reklamen säger tjejen: "Eftersom jag blev så fort gravid med min första flicka....."

Och??? Vad spelar det för roll hur fort hon blev gravid - förra gången???

Och igen??? Hon blev så fort gravid. TACK för den! Vi som kämpar år efter år får denna reklam slängda rakt i ansiktet som en stor fet käftsmäll! SMACK!

"För oss som vill bli gravida på naturlig väg" ...??????????????????????????????????
 TACK igen då.... Där kom nästa käftsmäll!

"Vill bli gravida på naturlig väg"??? Vi som INTE KAN bli gravida på naturligt väg då? 

Känner mig ARG, LEDSEN och KRÄNKT av denna USLA reklam!

FY TUSAN vilken skräpreklam!



Ninna




9 kommentarer:

  1. Håller med =(

    Stor kram till dig..

    SvaraRadera
  2. Den är så dålig! Vem vill INTE bli gravid på naturlig väg??

    SvaraRadera
  3. Jag gillar inte heller denna dumma reklam.... tycker att den verkar helt konstig faktiskt.

    många kramar

    SvaraRadera
  4. Avskyvärd reklam! Förstår inte riktigt hur de tänkte.

    SvaraRadera
  5. Visst är den korkad. Det är ett hån varje gång den sänds mot oss som inte grejar det på vanligt sätt.

    Önskar er all ork just nu och jag tror absolut att ni kommer lyckas!!

    Kram!

    SvaraRadera
  6. Håller med! Skönt att höra att det inte bara är jag som reagerat på den.

    SvaraRadera
  7. Kom hit bara för att jag googlade efter allmänna åsikten efter att ha hört den där IDIOTISKA reklamen! Så jävla ELAKT formulerat av dom! Usch...

    SvaraRadera
  8. Håller med Er alla om att reklamen är kränkande. Inleds med" Vi har bestämt oss för att skaffa barn" Barn skaffar man inte, man "får" barn om man har tur!
    Jag är en gubbe på 60+ som får dålig smak i munnen när reklamen visas.

    SvaraRadera