torsdag 22 december 2011

God j**vla jul då...

Som ni anar av titeln så är inte lyckoruset på topp inför denna jul som firas med familj och släkt.

Lika ofantligt super-o-gravida....som  vanligt....igen....för 100:e året i rad....

Nyår rymmer vi och firar tillsammans med ett annat (självvalt barnfritt) par med några härliga dagar på gotland! Men först skall julen genomlidas och överlevas...Ähh, vad gnäller jag för? Jag är ju frisk iallafall...

Önskar er alla en underbar jul med tindrande barnaögon och kalle anka och pepparkakshus. Här skall firas med all stark glögg som huset har ;-)

Och på nyår skall vi njuta av champange tills vi däckar ;-) Eller nåja, nåt glas iallafall, när det ändå sket sig och blev minus i magen....

Vi ses väl nästa år?

KRAM Ninna

10 kommentarer:

  1. Jag förstår att du längtar inte alls efter julen nu, men önskar ändå att du får en så God Jul som det går nu. Ha en mycket trevlig Nyårsafton, festa mycket med era vänner :-).
    Jag önskar jättemycket att sedan får du ditt livs bästa år med 2012 där dina drömmar blir verklighet.
    Tänker på dig! Massor av kramar!

    SvaraRadera
  2. Åhh jag vet inte vad jag ska skriva för att du ska må bättre:(
    Nyårs firandet låter mysigt. Gotland är så fint.
    Hoppas ni får det riktigt mysigt.

    SvaraRadera
  3. Så klart att du ska dricka starkaste glöggen du hittar och ta gärna ett glas extra bubbel till nyår, varför inte två till och med. Varför inte? Snart kommer du inte kunna dricka på länge, så är det. Du har ju faktiskt blivit gravid, det betyder att din kropp fattar galoppen. Du, din make och läkare kommer så även att kunna producera ett finfint litet embryo.

    Tack för dina grattis, det värmer enorm mycket och jag längtar tills jag får gå in här och gratulera dig!

    Önskar dig en God Jul, ett Gott slut och Ett Fantastiskt 2012!

    Kram

    SvaraRadera
  4. God jävla jul till dig också ;-)

    Ja, några tindrande ögon fick vi inte se den här julen heller. Att det ska vara så jävla svårt.

    Vad har ni för planer för framtiden?

    Kram

    SvaraRadera
  5. Hej, har precis hittat hit, har läst, hållit tummar och varit ledsen med dig (er). Skälv återhämtar jag mig efter årets tredje missfall och konstaterar precis som du att det blir en o-gravid jul i år igen. Och champagne på nyår. Men nytt år och nytt hopp. Jag har en positiv känsla, och håller tummarna för att den räcker till oss båda (det positiva, alltså!). Styrkekramar /Johanna

    SvaraRadera
  6. God jul till dig också! Jag hoppas att 2012 blir ditt år. Passa nu på att dricka glögg och bubbel. :-) Kramar!

    SvaraRadera
  7. Visst ses vi nästa år!
    Hoppas att julen blev OK ändå...
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  8. Ja tänker inte önska dig gott nytt år...när ja vet vad ni går igenom men ja tänker önska er all lycka till att kämpa vidare o finna den inre styrkan att orka kämpa er framåt...finna lyckan o glädjen som en gång fanns....

    O ja vill gärna se dig nästa år...saknar dig så mycket när du är borta från bloggen...

    Massor av kramar till dig

    SvaraRadera
  9. Ja, vi ses så klart nästa år... eller jag menar i år, för nu är det 2012. Ett nytt fucking år för oss som fortfarande är ofrivilligt barnlös. Kram på dig Ninna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. 2012 är VÅR ÅR!!! Nu bara måste det gå vägen!!! Kram

      Radera