tisdag 6 december 2011

Resultatet

Det blev ju ingen testdag i torsdags eftersom jag skulle ha en viktig föreläsning.

Tack för alla hållna tummar. Föreläsningen gick toppenbra och jag fick flera nya bokningar!!!

OCH EXTRA MÅNGA VARMA T A C K För alla rara hälsningar och undringar hur det går för oss. Utan ert stöd skulle jag inte orka fortsätta denna jobbiga, känslomässiga berg och dalbana.

Jag testade istället i fredags, lite onödigt kanske för jag visste ju redan svaret. Några små blödningar och absolut NOLL känsla i hela kroppen sa att testet skulle vara negativt...

Och det var det. NEGATIVT. TOMT. NOLL. INGET ALLS och den slutgiltiga bekräftelsen kom med en mens-störtflod i helgen!

Så nu är det väl över för vår del. Det var sista ägget och frysen är tom.

Nu vandrar vi mot en ännu tommare och dystrare jul...

Vet ej vart vår resa slutar men nu har jag inget mer att tillägga förutom mitt INNERSTA och STÖRSTA TACK ever för era varma ord, era stöttande kommentarer och era aldrig sinande hälsningar!

Allt ert stöd är ovärderligt!

Jag tar det till mig och lägger det närmast hjärtat!

T A C K

kram Ninna

18 kommentarer:

  1. Vad tråkigt att läsa vännen! Önskar er så gärna ett roligt besked innan jul :(
    Massa kramar och tankar till er!!

    SvaraRadera
  2. nej nej, vad tråkigt. Det måste kännas förfärligt tungt.

    Jag önskar er all styrka.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Allt jag kan göra är att sända dig en stor, varm kram.
    Ibland finns det inga ord...
    Kram
    Anna

    SvaraRadera
  4. Näää, nu tappade jag allt mitt hopp...
    Lider så med dig!
    Ta hand om varandra nu och försök njuta av ER tid tillsammans <3
    STOR KRAM

    SvaraRadera
  5. neej, vad tråkigt :( stora kramar

    SvaraRadera
  6. Attans, har varit in här och kikat varje dag för att se hur det gått. Jag vill fortfarande tro på er, och tänker så göra. Pausa och känn efter och kom tillbaka med ny kraft och ork.


    Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  7. Men gumman beklagar så mycket.. Du får inte ge upp.. Förstår dig.. Men om jag bara kan ge dig lite styrka att ge upp så gör jag det.. Ni kommer fixa det på något sett det vet jag.. Så massa styrke kramar o fortsätt kämpa.. Tror på dig!!!

    SvaraRadera
  8. Beklagar verkligen o ja som höll tummarna så hårt ja bara kunde =0(

    Finner inga ord...inget kan få dig/er att må bättre men du ska veta att du finns i mina tankar..

    Mina allraste varmaste tankar går till er..<3<3<3

    Massor av kramar

    SvaraRadera
  9. Vet inte vad jag ska säga förutom att jag beklagar. Många kramar!

    SvaraRadera
  10. Sv:
    Det gäller att hitta en balans och inte vara för överbeskyddande men också låta Miraklet veta vad som är rätt och fel. Jag vill inte att hon tar saker från andra när hon blir lite större och fattar vad hon gör.

    SvaraRadera
  11. Åh nej! Hoppas du finner styrkan igen och att du känner kramarna jag skickar i dessa rader!! Kraaaaaam

    SvaraRadera
  12. Jag beklagar så!

    Många varma kramar!

    SvaraRadera
  13. KRAM till er båda - finner inga ord.

    SvaraRadera
  14. Jag skickar en rar kommentar om att jag lider och tänker på dig. Det var ju på något sätt så jävla typiskt att vänta in ytterligare ett år och passera ytterligare en barnlös jul och nyår...

    SvaraRadera
  15. var har du tagit vägen???? hoppas allt är bra?? kram Fia

    SvaraRadera