onsdag 11 januari 2012

Så var det dax för IVF 2

Idag var det nybesök på kliniken för maken och mig.

IVF 2 har startat. :-)

Blodprover, invägning och mäta blodtrycket...

Fick startdatum för sprayen (Synerela) satt till den 26 januari.
Sedan tre veckor spray innan sprutorna (puregon).
Sedan Äggplock v.9 om allt går som det skall.

Tjohej, vad jag längtar efter alla nya hormoner som skall trilskas i min kropp :-)

MEN NU JÄVLAR!!!! NU SKA DET GÅ!!!!!

I år - 2012 - ska det bli plus och bäbis!

8 kommentarer:

  1. 2012 är året! Håller alla tummar jag har och hoppas. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, det är klart att det ska gå den här gången!! Håller mina tummar :-)

    SvaraRadera
  3. Hej, jag är också på gång med nytt försök..ett som ska bli hellyckat;tror, hoppas vi ! Sjätte gången..sprayat i 24dgr..o nu äntligen börjat med sprutorna.. Ja hormonerna är j-vliga..men denna gången kommer det var värt det;för oss båda !!
    2012=underbart bäbisår, YES !
    Kram T

    SvaraRadera
  4. Hoppas Hoppas <3 Håller alla tummar och tår!

    SvaraRadera
  5. Heja heja. Det måste bara gå nu!
    2012 blir året då både du och jag klagar över att sommaren är för varm eftersom vi är gravida...

    SvaraRadera
  6. Tack detsamma vännen! Hoppas så för er skull att nästa IVF blir receptet på en liten bebis :)
    2012 bara måste ju bli ett bättre år än vad de andra varit!
    Tack för komplimangerna om tvättstugan, det är riktigt roligt att gå ner i källaren nu :)
    Många varma kramar

    SvaraRadera
  7. tänker på dig och hoppas innerligt! stor kram

    http://lillamini-ivf.blogspot.com

    SvaraRadera