torsdag 26 januari 2012

Spraystart IVF 2

Ja, nu är det dax för spraystart idag och vår andra IVF-omgång...

Måtte allt gå snabbare denna gång, jag orkar inte genomlida denna lååååååååånga seeeeeeega väntan längre. Ni vet, väntan på start, väntan på mens, väntan på sprutstart, väntan på äggplock, väntan på återföring, väntan på mens, väntan på att få börja om varje gång det skiter sig. Ständigt denna väntan....

Nu har jag spraystartat idag.

Så nu är det bara att vänta. På den väntade mensen. Först då får jag ringa kliniken och få ett besked om sprutstarten, för att sedan få besked om äggplockdatum...Så lite väntan har jag att se fram emot ;-)

Sprayar Synarela igen.

TUSEN TACK för stöd och uppmuntrande tillrop, all er omtanke gör mig rörd till tårar! TACK!

NU KÖÖÖÖÖÖÖÖR VI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

TJOHO!!  Kram Ninna

9 kommentarer:

  1. Tänk att det ska vara så svårt
    Kram till er hoppas år 2012 blir ert bebis år

    SvaraRadera
  2. Hej Ninna! Jag har nyss hittat till din blogg och följer med spänning med er andra IVF. Själv väntar jag just nu på att vi ska starta vår första IVF, men dit är det ännu många veckor.
    Håller tummarna för er!

    SvaraRadera
  3. Ja, äntligen! Heja heja! Nu jäklar ska det gå bra!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja, denna väntar. Den är gräslig!

    Lycka till den här gången!

    SvaraRadera
  5. Du har mina tummar i alla fall :-) Nu så...

    SvaraRadera
  6. Lycka till!!! Jag önskar så mycket att ni lyckas den här gången!
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Lycka till!!! Jag önskar så mycket att ni lyckas den här gången!
    Kramar

    SvaraRadera