onsdag 25 april 2012

Pappa dog imorse

Nu är det över. Pappas kamp är över.

I natt kl 02 somnade han in efter några dagars jobbig kamp mot feber och infektion. Jag höll pappas hand in i det sista och det kändes så bra att få vara med honom, nära honom och stödda honom till sista andetaget.

Älskade lilla pappa! Jag saknar dig så!

Lillasyster har sträckt ut handen - pappa har fattat den!
På andra sidan stranden ses de nu igen!

Sov Gott lilla Pappa! Älskar dig så!

Saknaden smärtar och känns outhärdlig!

29 kommentarer:

  1. Beklagar verkligen, men så skönt för er att ni var tillsammans! Min pappa dog för 29årsedan och saknaden finns där än! Kram

    SvaraRadera
  2. Vännen, vad ledsen jag är för din skull. Jag beklagar din sorg. Jag förstår att det var skönt att du fick vara med in i det sista, så även för din pappa.

    Önskar att jag kunde ge dig en kram irl.

    Kram.

    SvaraRadera
  3. Din pappa kan vara stolt över dig.
    Du öppnade din dörr för honom, för att ta hand om och vårda honom i hans sista tid i livet.
    Den styrkan du har haft när han varit sjuk.
    Det stödet du har varit när han mått dåligt.

    Jag lovar Dig att din pappa sitter på ett moln där uppe och dinglar med benen och berättar för alla andra änglarna vilken fin dotter han har.
    Du ska vara stolt över det Du har gjort!

    Styrkekramar

    SvaraRadera
  4. Beklagar sorgen! Massa kramat

    SvaraRadera
  5. Har läst din blogg men aldrig tidigare kommenterat... Beklagar sorgen och tyvärr så vet jag hur det känns att förlora en förälder. Min älskade mamma dog för 2.5 månad sen, 52 år gammal.. Saknaden är så stor..
    Massor med kramar!

    SvaraRadera
  6. All styrka och kärlek till dig! Tänk om alla pappor finge haft en dotter som du! Stor varm kram

    SvaraRadera
  7. Jag beklagar sorgen :(
    stor kram

    SvaraRadera
  8. Många många kramar till dig. Det finns inga bra ord men du ska veta att du är i mina tankar.

    SvaraRadera
  9. Jag beklagar :(

    *Styrke kramar*

    SvaraRadera
  10. Jag beklagar verkligen. Stor kram

    SvaraRadera
  11. Jag beklagar verkligen din/er förlust.

    Ta hand om dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Jag beklagar verkligen. Skönt ändå att ni fick vara tillsammans den sista tiden. Sköt om er! Kramar!

    SvaraRadera
  13. Beklagar sorgen! Ta vara på varandra nu! Många styrkekramar!!

    SvaraRadera
  14. Älskade vännen..

    Ja beklagar så...sitter här o tårarna strömmar nerför mina kinder efter att ha läst ditt inlägg..detta får mig att minnas när min mamma dog..

    Men ja vet att din syster kommer att ta väl hand om din pappa...

    Låt honom vila i frid <3<3<3

    Varmaste kramar

    SvaraRadera
  15. Många kramar till dig! Du är i mina tankar...

    SvaraRadera
  16. Söta, rara, fina...
    Vad jag än säger nu, känns det så himla dumt. Det finns inget som tröstar...
    Jag är så ledsen för din skull och beklagar verkligen.
    Du har varit stark länge nu.
    Önskar jag kunde krama dig.
    Kan bara säga att jag tänker på dig...
    Ta hand om dig!

    Stora kramar...

    SvaraRadera
  17. Finns inga ord som hjälper.
    Skickar bara en stor varm kram!
    Ta hand om varandra nu.

    SvaraRadera
  18. Beklagar din sorg.
    Men vilket fint slut ni fick tillsammans.
    Tänker på dig.

    SvaraRadera
  19. Jag är så otroligt ledsen. Stor kram.

    SvaraRadera
  20. Skickar dig kärlek och styrka för... ♥ ♥ ♥

    SvaraRadera
  21. Kramar om dig massor <3. Ta hand om dig, även om sorgen just nu är så stor att hjärtat vill brista. Du finns i mina tankar.
    Kramisar

    SvaraRadera
  22. Må dem tillsammans vila i frid! Nu finns de plats för en ny kämpe på jorden, jag hoppas ni har turen att lyckas nu, det är ni värda efter allt kämpande!
    Styrke kram!

    SvaraRadera
  23. Jag beklagar så mycket! Jag önskar jag kunde lindra smärtan som du känner nu. Många kramar till dig!

    SvaraRadera
  24. Tänker på dig. Varma kramar.

    SvaraRadera
  25. Beklagar er förlust, måste kännas så overkligt! Hoppas du kan prata ut när du behöver, kram!

    SvaraRadera