fredag 21 augusti 2009

Jaha, lite väntan igen...

VARMT T A C K för era härliga välkommen-tillbaka-hälsningar !!! Dom värmde fantastiskt gott i hjärtat :-) TACK TACK!!!

Semestern lider mot sitt slut.

Imorgon far vi på en weekend tripp till Göteborg. Ska bli en trevlig avrundning på semesterperioden. Så lyxigt att ha lång semester iår. Har i många år - dum som man är - jobbat på och snålat med ledigheter. För vem då? Slutkörd, övertrött och bebislös är belöningen...

Nä, iår tog vi ut det vi har rätt till och det var skönt!!!

Vi har ju haft lång paus i bäbisverkstan som jag berättade.
Senaste mensen var 15 juli.

Därefter inget: "räkna dagar", "äta piller eller annat jox". Bara haft semester. Men jag hoppas att ÄL ändå fungerat. Detta är vår första viloperiod från Pergotime sedan i april 2009, då vi startade.

Så jag har beräknat BIM till ca 16-18 augusti.

Men ännu har inget hänt. Och jag är EJ gravid. Kollade faktiskt med en sticka imorse. SUPER-O-GRAVID!!!

Såklart, hade inte förväntat mig något + direkt, men hoppet finns ju alltid där.

Så nu väntar jag igen.... På den där jä**a BIM som dyker upp som den vill, OM den vill, men alltid av fel anledning = NO BABY!

Ska försöka njuta sista semesterresan med älsklingen innan hösten tar tag i oss!

Ha en härlig helg tjejer!

Kram Ninna

1 kommentar:

  1. Hej!

    Ja det tycker ja du gör helt rätt i...njut av varandra så mycket ni bara kan...

    På så sätt så laddas ju även batterierna för kommande höst o vinter men mörker o kyla...

    Fast även dessa årstider kan ha sin charm... man kan tända ljus o sitta in o kura....

    O som vanligt så håller ja tummarna för er..
    detta kan vara eran höst/vinter...

    Hoppas, hoppas, hoppas.....

    Kram o ha en riktigt trevlig o mysa helg....

    SvaraRadera