måndag 24 augusti 2009

Weekend resa

Tog en tripp till Göteborg dessa weekend med älskade maken. Bodde jättebra, i en svit på 21 våningen i Gotia Towers, mittemot Liseberg!

Åt middag i solnedgången på våning 23 i Gotia Towers. Deras klassiken "Räkmacka King Size". Den var riktigt bra :-)

Gjorde stan några dagar och strosade runt i solen, åkte spårvagn och myste! Skönt. Avkopplande. Laddade batterierna inför hösten.

Ska nog ändå ringa farbror doktorn igen. Väntar fortfarande på BIM. Skulle kommit ca 18 augusti. Tyvärr är jag EJ gravid nu heller. Kollat med sticka varje dag i en vecka.

Vad innebär det att jag nu plötsligt ej får mens? Har min ägglossning flippat ur igen, som i vintras? Har ju ätit 3 kurer pergotime, och fått ÄL. Men under sommarens uppehåll har jag ej ätit och får nu ingen ÄL eller mens????

Hoppas doktorn kan reda ut mina frågetecken...

Kram Ninna


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar