fredag 18 september 2009

ONT efter ÄL????

Jag fattar ingenting ... längre....

Hade ju ÄL förra veckan. Stickan visade ÄL on+to+fre. På lördagen & söndagen var stickan neg. Ja då var det väl ÄL på de dagarna stickan visade stegring?

I tisdags hade jag vansinniga "mens"smärtor i magen hela dagen... Det brukar bara inträffa dagen före mens... Aldrig annars...

Hmm märkligt tycker jag.

Har ni ont vid eller efter ÄL???


HAr återhämtar mig efter barnkalaset.

T A C K Tjejer för era värmande och SUPERTREVLIGA svar!!! Dom stärker som alltid. Varje gång någon av er har kommerterat hos mig så värmer det ända in i själ och hjärta. Det är från ER, TJEJER som jag hämtar styrkan och motivationen att orka vidare med alla stickor, piller, läkartider och annat "nödvändigt ont" i väntan på babylyckan där framme vid orizonten!!!

T A C K för att NI finns!!!

Ha en underbar helg!

Jag ska på 35årsskiva imorgon kväll... (vågar jag ta vin till maten, och fördrinken och annat gott som jag vet födelsedagsbarnet vill bjuda mig på...????? Eller är jag kvällens chaufför???)


KRAMAR NINNA


.

3 kommentarer:

  1. Vissa gånger kan jag få mensont runt ÄL ja... eller jag tror iallafall att jag har ÄL då. Men det e bara någon gång ibland.

    SvaraRadera
  2. Jag fick ont första gången vid ÄL när jag gick på akupunktur. Innan dess kände jag aldrig något.

    Nu är det visserligen försent men det är ingen fara att dricka vin precis i början. Foster och mamma delar inte blod då.

    Herrejösses vad jag håller tummarna för dig vännen!

    Stor kram!

    SvaraRadera
  3. hej tjejen! Jag kan inte dra mig till minnes att jag haft ont i samband med ÄL faktiskt...

    Är denna månad passerad nu, laddar ni inför nästa eller vad händer? :)

    kram!!

    SvaraRadera