onsdag 13 januari 2010

Gott Nytt År 2010

Vill önska alla er U N D E R B A R A tjejer jag "träffat" genom bloggarna ett fantastiskt nytt år 2010.

2010 = Ett oskrivet blad som man ännu inte riktigt vet hur det kommer att fyllas.

Händelser...
Känslor...
Tankar...

Nu rullar det på och jag hoppas vi fortsätter att "träffas" här och kanske även IRL :-)

T U S E N varma T A C K för era söta, härliga, värmande ord till mig i förra inlägget.

Som vanligt - NI ÄR FANTASTISKA!!!

Jag ska ta mig i kragen och försöka göra fler inlägg här för nu har jag NY ENERGI!

Under julen har vi haft totalstopp i babyverkstan. Inga beräkningar, inga piller, inga - nåja- så få tankar som möjligt...

Det har fungerat och jag känner mig redo att möta världen igen.

MED ER HJÄLP skall det gå vägen :-) Någongång...

Varmaste kramen Ninna


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar