torsdag 16 februari 2012

Klartecken idag!

Tack för värmande hälsningar och kommentarer! Jag blir varm och glad ända in i själven av varje rar tanke ni skänker mig/oss i denna tunga och svåra situation!

T A C K!

Jag var på VUL idag. Allt såg toppen ut! "Maggen" är full av blåsor som växt sig lagom jämnstora och fina. Det var iallafall vad IVF-doktorn sa! Så dom tycker vi skall köra på som planerat!

Så nu kör vi!
Sprutar och sprayar som nu fram till söndag!

På måndag är det ÄL-sprutan, på onsdag ÄP och på fredag ET :-)

När allt är tungt och jävligt kan man lika gärna ösa på med lite till, eller hur ;-) Vet ni vad: Makens jobb gick i KK igår! Så nu är han akut arbetslös från idag...

Så där ja! Vad mer kan gå åt pipsvängen?????

kram kram Ninna

11 kommentarer:

  1. Tja, är man på botten kan det ju i alla fall bara gå åt ett håll (uppåt) sen! ;-)
    Skönt att det såg bra ut med alla äggen. Håller mina tummar att försöket lyckas!!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, nedåt kan man ju knappast gå när man resan hasar runt på livets botten! Positivt tänkande! TACK för tumhållningen! Kram

      Radera
  2. Urtråkigt med din makes jobb.

    Men härligt med klartecken! =) Tuta och kör nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. APTRIST besked var det!

      MEN nu kör vi! ÄL-sprutan redan hämtad. Nästa vecka planerad. Så. Nu. Kör. Vi!!!!

      Kram

      Radera
  3. Håller med, längre ner går inte att komma. Nu måste allt gå uppåt! En dag i taget. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det måste vara så. En dag i taget. Ibland känner jag att "EN TIMME I TAGET" räcker, för att ens orka.

      Men va f-n, om inte JAG orkar, VEM ska då orka???? Det är ju nu det gäller, så jag MÅSTE orka. Kram!

      Radera
  4. Svar
    1. T A C K , dom värmer och är just nu extra nödvändiga! Tack! Kram

      Radera
  5. Vad skönt att allt såg bra ut. Spännande! Jag ligger en dag före dig. Håller tummarna att allt går bra. :)

    SvaraRadera
  6. Håller tummar för dig! Tack för dina tummar till mig. Det ska bli så bra så bra!
    Kram!

    SvaraRadera
  7. Åh, nu hoppas jag verkligen att det är eran tur denna gången, ni har väntat länge nog! Dessutom så behövs det glädje när ni har så mycket annat eländigt omkring er. Tänker på er och hoppas så!

    Många varma kramar

    SvaraRadera