onsdag 8 juli 2009

Båt-tripp

Kom just hem nu ikväll efter en sväng till finland några dagar.

Maken och jag tog en tripp tillsammans med min mamma. Så skönt att bara åka långsamt genom skärgården, njuta god mat och gott sällskap några dagar.

Passade på att shoppa lite smått: en ljuslykta från iittala. Fick också ett snyggt nytt lipgloss från maken. Han överraskade mig med ett Juicy Tubes från Lancome i jättesnygg sommarfärg! Jag blev så glad :-) Kul att få en liten Lyxpresent!

Nedräkning för två gravida vänninor nu: Malin väntar nr 2 den 15 juli, och Sandra väntar nr 2 den 1 Augusti.

Själva inväntar vi BIM runt 15 juli, ni vet ju hur stora våra chander är denna gång (Magsjukan)


Kramar Ninna


.

1 kommentar:

  1. Vad ni är ute och reser! :) Jag tycker också om att vara ute på några dagars turer emellanåt..
    Man kan hålla tummarna för er ändå, man kan aldrig veta!
    Kram

    SvaraRadera