söndag 5 juli 2009

Överlevde faktiskt :-)

Kom nyss hem från resan till härliga Kolmården, dit vi åkte i går arla gryning med svåger & svägerska.

Hör och häpna : INTE ETT ORD OM BARN!!!

Det enda som nämndes OM barn var några korta ord om våra guddöttrar och svågerns systerbarn. Annars NOLL!!!

Förstår ni HUR SKÖNT det var. Både jag och maken var ganska spända inför resan, ensamma i bil med de två "tjatisarna"... Hur kul är det på en skala? Nä.

Så vi hyser lite hopp om framtiden efter denna helg. Kanske kan träffa dem fler gånger utan att få öronen södertjatade.

ELLER HAR DOM kommit till EGEN INSIKT??? Dvs att det är inte så himla enkelt att bara "skaffa" barn...

Dom jobbar ju själva på bäbistillverkning...

TACK för stöttande värmande ord inför resan :-)


Kram Ninna


.

4 kommentarer:

  1. Berodde nog på alla tankar... :)

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Skönt att höra att resan trots allt vart lyckad....

    Ja vem vet...de kanske har insett att det är inte bara o bara att tillverka barn...

    Träna kan väl vi alla men att få resultat är inte lika självklart....:-(

    Men det glädjer mig att n fick rolit trots allt...men när det gäller att ni kanske kan umgås med dem fler ggr kanske ni ska ta lite lugnt med...

    För rätt som det är så kanske nåt ni har sett fram emot blir till rena katastrofen med tanke på att hon verkar ju inte vara den "snällaste" av vad man har läst....

    Men visst...de kanske har ändrat sig till något bättre...hoppas det för er alla skull...

    Kram o ha en trevlig dag...

    SvaraRadera
  3. Hade jag sett ditt inlägg innan vi åkte i fredags hade jag naturligtvis tänkt på er i helgen, men det löste sig ju bra då andra skötte uppgiften så galant:o)

    Din svägerska kanske har kommit till insikt att barn inte är något man "skaffar". Hoppas det så ni kan umgås utan att det blir för jobbigt.

    Jag tror på er Ninna, att ni ska få er efterlängtade bebis en dag.

    STOR KRAM

    SvaraRadera
  4. Hade jag sett ditt inlägg innan vi åkte i fredags hade jag naturligtvis tänkt på er i helgen, men det löste sig ju bra då andra skötte uppgiften så galant:o)

    Din svägerska kanske har kommit till insikt att barn inte är något man "skaffar". Hoppas det så ni kan umgås utan att det blir för jobbigt.

    Jag tror på er Ninna, att ni ska få er efterlängtade bebis en dag.

    STOR KRAM!

    SvaraRadera