fredag 3 juli 2009

Magsjuka i värmen

Tror ni inte att jag blev däckad härom dagen... Samma natt som jag fått positivt på ÄL-stickan kom värken!

Mitt i ägglossningen så fick jag världens "mensvärk", fast i övre delen av magen. Värken ökade och ökade och magen kändes supersvullen och tvärspänd...

Jösses... Magsjuk som en tok!!!

Jag mådde hur illa som helst och ville bara spy...
Kunde inte äta, sitta, ligga eller gå...

Mysa med älsklingen var det sista jag ville... fan fan fan

Värken satt i över ett dygn och under tiden lyckades jag bara dricka lite kamomill-the... Gissa hur bra man bli i magen på bara thé...

FY vad deppad jag blev när jag piggat på mig och insåg att tåget hade gått. ÄL var över för två dygn sedan...

PERKELE!!!

Jaha då blir väl BIM stadig som tusan runt den 15 juli!!!

Vad är det man säger så där klämkäckt? "Bättre lycka nästa gång", " Nya friska tag" och ni vet...allt det där man inte vill höra!


B L ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ

Kram Ninna

3 kommentarer:

  1. Men då, lagen om alltings jävlighet. Väldigt trist! Man är inte direkt på humör för mys när man kräks och har sig. Hoppas du mår bättre snart! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ååååå stackarn....*ger dig en kram*

    Ja varför ska allt elände komma samtidigt??

    Ja hoppas att du är frisk nu från alla baciller o att ni är fit for fajt när det gäller....

    O ja känner igen dessa "fraserna"...nya tag.....bättre lycka nästa gång osv....men i såna här sammanhang så gäller inte dessa orden...

    Man vill inte höra dem...för man är för "skadad" efter alla misslycknade genom åren..

    Men ja håller fortfarande tummarna hårt för eran skull...

    Kram o ha en trevlig helg...

    Ni finns i mina tankar...

    SvaraRadera
  3. Men himmel vilken otur du har! Stackare!!
    Kram

    SvaraRadera