lördag 4 juli 2009

Tänk på mig i helgen :-)

Imorgon gryning ska vi (maken och jag) åka på semestertripp till Kolmården över helgen. Kul!!! Mindre kul är att svägerskan och hennes make skall med. Alla 4 i samma bil i mil efter mil... Deras idé och "snälla" som vi är så sa vi ok...

Svägerska, just det, hon som tjatar livet ur oss om att vi är så gamla att vi borde skaffa barn snart...

Ja, skaffa och skaffa... Det är ju lätt att säga eller hur???

Själva berättar dom till höger och vänster om sina försök i sin bäbisverkstad. Ännu resultatlöst.

Svägerska är ett år äldre än jag. Hon har gjort abort. Hon har levt ett hårt alkohol-liv i sin ungdom.

Det vore SURT om dom "hinner före" oss...

Fast vem vet - vi kanske inte lyckas alls. Någon av oss. Det kanske skiter sig på bäbisfronten för oss alla...

Hoppas inte - såklart. Vi vill ju helst få en bäbis eller flera.

Ja, hur som helst så hoppas jag att NI ägnar mig en styrketanke då och då under helgen, så jag överlever hennes tjat. Så jag inte stryper henne om hon tjatar för mycket.

Hörs efter helgen! Ha en skön helg tjejer!!!

KRAM Ninna


.

2 kommentarer:

  1. Ha ha!! Lovar att skicka styrketankar till dig! :)

    SvaraRadera
  2. Du kanske får plocka ner henne på jorden och säga något om att det inte är så lätt, eller att du inte vill prata om det.
    Eller säga som det är..., för att slippa tjatet liksom! Hoppas resan går bra!
    kram

    SvaraRadera