tisdag 14 juli 2009

Evig väntan...

Jag väntar. Vi väntar. Flera av oss väntar.

På BIM.
På ÄL.
På nästa sjukhusbesök /läkarbesök.
På behandling.
På +.
På Bäbis kort sagt.

Just nu känns livet mest som en transportsträcka mellan ÄL & BIM.
Gång på gång samma besvikelse. Samma undran - Varför?

"Är det för att ....?" , man kan älta sig sönder och samman.

Därför har jag satt Ältar-stopp för mig själv!

Yepp. Denna semester SKALL vara Ältar-fri!

Bra va?

Vi har semester snart i tre veckor.
Nästa vecka tillbringar vi i bohuslän, bilar mellan strömstad till tjörn! Ska hälsa på en kär vän som har hus där :-)

Vi väntar ju även på BIM som skall infalla runt 15-16 juli, tror jag. Skönt att vi åker efter beskedet. Så slipper jag/vi undra och fundera under semester.

En Ältar-fri semester!!! LÄÄÄNGTAR!!!!


Fast såklart hade det varit kul med ett +.....

Man blir visst aldrig nöjd ;-)

Varm kram Ninna


.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar