måndag 29 juni 2009

ÄL igen och mer väntan...

Jepp, sent idag fick jag ett + på ÄL-stickan!!! Nice, då fungerar det iallafall.
Det är ju ingen garanti, men doktorn sa att det fanns ett moget ägg på ena sidan... SÅ NU HOPPAS VI så klart på ett + /BIM i mitten av juli :-)

Om det nu inte fungerar (tänk positivt, tänk positivt) så vill doktorn att vi ska avbryta fler behandlingar...

Jag fattar noll. Vi är ju helt inställda på att utöka familjen med en bäbis :-)

HUR HAR NI GÅTT VIDARE EFTER PERGOTIME???

Kram Ninna

.

4 kommentarer:

  1. Vad konstigt att det inte går att länka till min blogg. Vad blir det för fel? Testa igen lite då och då, annars får jag be Magnus se om det går att göra något åt saken.

    Alltså nästa steg för er borde vara IVF! Jag önskar er all lycka till nu så klart. Men man kan inte äta Pergotime hur många kurer som helst pga ökad risk för cancer sa min läkare. Så det är nog det din läkare menar. Men ni står väl i kö för IVF? Eller tänkte ni kanske gå privat? För det är garanterat nästa steg om inte detta funkar.

    Stor Kram!

    SvaraRadera
  2. Håller tummarna så hårt ja bara kan.....

    Hoppas verkligen att ni får det där plusset som ni har väntat på..

    Kram o ha en trevli dag...

    SvaraRadera
  3. Vad bra med ÄL och att det finns moget ägg! Jag som inte riktigt är med i matchen vad det gäller pergotime, stimulerar man fram ägglossningen med hjälp av det eller?

    Kram o all lycka!

    SvaraRadera
  4. Jag fick blodvallningar tror jag det heter.. Helt plötsligt blev jag alldeles varm och detta var mest på natten, så jag sov som en kratta..

    SvaraRadera