torsdag 18 juni 2009

Det blev Pergotime igen...

Jo jag ringde Doktor Olle igår, och som jag trodde ville han att vi skulle prova Pergotimekur igen.

Så jag började redan igår med kur nr 3. Samma dos igen.

Återbesökstid bokades också, och jag antar att han skickar remiss för nytt blodprov för att mäta LH-värdet igen. Det gjorde han senast.

Hittills har det inte varit något annat än Pergotime på tapeten för oss, eftersom min äggleverans havererade i julas och vi fick det bekräftat i mars. Det var då Doktor Olle ville vi skulle börja prova Pergotime.

Så vi provar väl igen... kur nr 3. OJ vad optimostisk jag var när jag gick till apoteket igår. Jag tog nämligen ut TVÅ kurer Pergotime. Så nu har jag laddat när/om det skiter sig denna gång med!!!

VARMT TACK för era härliga stöttande kommentarer. De värmer och stärker verkligen gott!

Känns så skönt att inte "vara tvungen" att berätta för alla runt om oss hur läget är, och ändå har jag nu fått en lagom stor krets underbara tjejer som har dleat, eller delar vårt läge.

Flera av er har fått äran att lyckas bli gravida och vi längtar såklart dit vi oxo!!!

Regnet öser ner och imorgon är det midsommarafton...

Vi reser bort till några vänner och firar knytis med 35 personer!!! Känner inte alla utan det är två gäng som firar ihop för första gången. Spännande. :-)

Kram Ninna

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar