tisdag 15 november 2011

Idag blir det FET

Sitter här trots den sena timmen.... Borde sova, vila inför vårt FET som skall göras idag.

På VUL den 8/11 sa barnmorskan att jag ser ut "som en skolbok" ??? Ja, hon förtydligade att om allas slemhinnor/livmoderhinnor var lika perfekta så skulle hon vara arbetslös! :-) Jag ser det som ett gott tecken!

Jag har fått Progynon att knapa på sedan 3:e mensdagen och Vaggisar att "roa mig med" sedan två dagar tillbaka.Så nu är allt förberett på vårt sista FET...

Vårt sista ägg... HU vad tungt. Tänk om allt skiter sig igen. Minus. Vad fanken gör vi då?

Nej nu tänker jag inte gräva ner mig i elände innan vi ens hunnit prova på!

Som sagt FET idag kl 13!

Sedan är det dax för min favvo-hobby: Vänta! Yepp, vänta på minus, mens eller plus. Hmmm, vad ska jag välja denna gång???

Kram Ninna (skitnervös men alldeles för cool för att erkänna det ;-).......)


10 kommentarer:

  1. Så nu är det dags igen. Håller tummarna och tycker att det är er tur nu! Kram

    SvaraRadera
  2. Underbart att vara ett skolboks exemplar.
    Det kommer gå jätte bra med dom förutsättningarna.
    Mina tummar hålls tills dom vitnar.

    SvaraRadera
  3. Spännande!
    Här kommer ett par tummar som hålls hårt, riktigt hårt!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Åh, va härligt att du är ett skolboksexempel ;-)
    Det måste gå denna gången, vi ska ju få gå med stora magar båda två i vår förhoppningsvis!
    Heja heja!

    Många varma kramar :)

    SvaraRadera
  5. Hoppas allt har gått bra idag vännen! varma kramar

    SvaraRadera
  6. Vi har ett enda litet fruset embryo kvar... Det skulle satts tillbaka nu under v 44. Veckan innan var jag och kollade min slemhinna, och den såg underbart perfekt ut. Men, nåt hände, den ville inte vara med - den stack i en blödning. Så nu får vi vänta till efter jul. Det är vår allra sista chans. Sen gör vi inga fler försök. Vi börjar bli gamla, och det kostar på: fysiskt, psykiskt och ekonomiskt...

    Jag håller alla tummar jag har för dig!
    KRAM

    SvaraRadera
  7. Håller tummarna som vanligt o mina tankar finns hos er...

    Massor av kramar o lyckönskningar skickar ja över till er

    SvaraRadera