söndag 27 november 2011

RD 12

TACK för alla vänliga ord, stöttande kommentarer och rara hälsningar.

Ni har så rätt. Det är klart att alla känner -eller inge känner - olika.

Jag har ju bara en superkort (5veckor+) graviditet i minnet och då var jag så sjuuuuukt trött och somnade överallt. Så det är väl klart att jag letar symtomer nu med...

MEN det enda jag känner sedan igår eftermiddag är en ihållande ilande smärta i vänster ljumske. SKITONT. Fick samma smärta förra månaden (FET2) och det blev ju ett minus.

Det luriga med vaggisar är ju att man inte får sin mens när man tar dom...

Men känner förövrigt inget.

Så det kan ju vara både bra och inte :-)

Kram Ninna

4 kommentarer:

  1. Jag har alltid fått min mens runt RD 10 trots vaggisarna. Hos mig har de inte hindrat mensen. Så jag fortsätter hoppas för dig, jag tror att RD 12 utan mens är bra tecken :-).
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ni finns i mina tankar hela tiden. Vet att det inte hjälper din oro.
    Jag brukar ju vanligtvis blir kräksjuk till och med innan mensen är sen...vanligtvis.
    Denna gång kom ju inte illamåendet förren vecka 7 typ...hade inte mycket till symptom alls förren då. Joo kanske ömma bröst - kan ju lika gärna varit vaggisarna som gjorde det. Sen slog allt till som en gummiklubba.
    Kräk, trötthet och växtvärk.
    Alla gånger är olika...lovar!

    Håller tummarna så dom vitnar.

    SvaraRadera
  3. hej! Såg din sida och blev helt fast. Tycker du är en otrolig person.. Vi försöker oxå få barn.. O har nu gått igenom vårat andra IVF försök.. Håller tummarna för dig..

    SvaraRadera
  4. Sänder över en massa styrkekramar i allt elände..

    Du finns i mina tankar....<3<3<3

    SvaraRadera