onsdag 30 november 2011

RD 15 avvaktar besked

TACK TACK TACK för alla råd om jag skall testa på rätt dag (FÖRELÄSNINGSDAGEN eller ej). Med ert stöd har jag nu beslutat mig att testa på fredag, dagen efter ordinarie testdag. Så jag är ovetandes under föreläsningen och tar "beskedet när det kommer".

Klart att jag vill vara gravid, men det känns ju så jävla hopplöst när det aldrig tar sig efter alla dessa år!!! Fattar inte vad det var för skillnad i maj, när jag blev gravid och sedan fick missfall. Vad var det för skillnad i kroppen då???

Nä nu ska jag ta det L U N G T tills på fredag morgon. Då testar jag. Inte innan dess.

Kram NINNA

3 kommentarer:

  1. Hej!!! har svarat på ditt inlägg på min blogg...:) ser fram emot på fredag att få höra ett positivt besked ifrån dig.. :) Det sätter sig när man minst anar det har jag lärt mig... Konstigt men sant..! vi kan inte syra över när det blir ett plus.. Men det kommer att ske.. jag ska oxå vila så då kan jag hålla dig sällskap på andra sidan... :) kram kram fia

    SvaraRadera
  2. Du får inte ge upp! Jag tror och hoppas att det är er tur nu.

    SvaraRadera
  3. Håller allt jaghar på fredag!!!! Kram

    SvaraRadera