söndag 4 mars 2012

Kolsvart vecka

Vilken skruttvecka, jag vet inte var jag ska börja...

Hela veckan har jag besvärats av mina kiss-smärtor som suttit i sedan ÄP, då det gick lite fel och jag blödde mycket. Efter ÄP har jag haft märkliga "fantom"smärtor, det känns som om jag är konstant kissnödig. Och när jag kissar känner jag mig lika kissnödig igen efter någon minut...



I tisdags blev mosters hund sjuk, han dog i onsdags.
En familjemedlem som som funnits med oss i 16 år...

Inte blev det bättre när jag började blöda ordentligt i lördags morse.
8 dagar före testdagen den 10/3 känner jag att loppet är kört!

Har ABSOLUT INGA som helt tecken på graviditet, känner NOLL, men blodet talar sitt tydliga språk!

TACK för alla tummar, även om jag nästan är helt säker på att allt skitit sig!!!

fan fan fan fan fan fan fan

8 kommentarer:

  1. Har med kännt mig sådär kissnödig hela tiden efter senaste ÄP. Sedan lixom suger det i de trakterna. Den där blödningen du haft kan ju vara en nidblödning eller att det ena embryot lossnat så ge inte upp än.kram/Lina

    SvaraRadera
  2. Så ledsen för din skull. Fy vad tråkigt. Jag vet att mina ord inte tröstar det minsta. Men jag vill ändå sända mina tankar. Kram Kix

    SvaraRadera
  3. Jag beklagar verkligen, men för att använda en klyscha så är det inte över förrän det är över. Skickar många kramar!

    SvaraRadera
  4. Skickar en styrkekram till att börja med.
    Vi är äldre än så...jag 42 och han 44..och inne på en liknande resa. 2 ET och ett till frysen. Ska göra gravtest om 2 v.
    Jag blev ledsen när jag läste om din blödning. Ibland är livet orättvist...MEN..det behöver ju inte vara kört för er. Jag hoppas verkligen det inte är det, utan att ni får er önskan uppfylld.
    Kram och Lycka till!

    SvaraRadera
  5. Så ledsen för din skull! Har följt din blogg och hållit tummarna. Gjorde själv FET nr 2 med ägg nr 4 efter IVF och MA i v 14. Har samma testdag som dig. Började iofs blöda i måndags men det avstannade under onsdagen och BM sade att jag skulle dyka in på VUL iaf. Allt djävligt har dock tendens att komma i klump och vintern verkar aldrig ta slut för mig, så jag törs inte hoppas.
    Låter knepigt att du fortfarande har problem efter ÄP. Kan det inte vara en UVI el dyl?
    Jag håller tummarna för att ni får erat efterlängtade lilla barn!

    SvaraRadera