måndag 12 mars 2012

Nytt test idag

Idag tog jag ett nytt test, nu kl 18. 

Japp, inte fega och testa på morgonurinen, 
nej då kl 18 efter en dag med mycket saftdrickande...

Ja iallafall tog jag ett test nyss och det visade samma sak:




Känner inte så mycket, men har flera väninnor som säger att dom inte märk av nåt förrän långt senare och det har ju blivit flera kottar för deras del. Så en stor del av mig hoppas verkligen på detta!!!

Tack för alla era hälsningar och även för er delade oro!

Men nu är en liten del av mig är orolig som tusan!!!

Imorgon är det jag som travar iväg och tar ett blodprov! Även om det visar att jag ä gravid, kan allt ju ändå sluta med forsande tårar och blod om ett tag :-(

Kram Ninna

12 kommentarer:

  1. Stort grattis till plusset !!! Äntligen kan det bli er tur!!
    Läser lite då och då hos dig:)

    Kram kram!!!!

    SvaraRadera
  2. Men åh vilka fantastiska nyheter jag missat! Stort grattis!! :)

    SvaraRadera
  3. Jaaaa! GRATTIS! =))


    Jag började inte känna något förrän några veckor efter att vi plussat. Det är ju så olika, en del känner på en gång, andra känner inget als utan mår prima hela graviditeten! Strunta i befintliga/obefintliga symptom och njut istället!

    Än en gång, GRATTIS!!

    SvaraRadera
  4. Jag kan säga bara GRATTIS!!!! Du är gravid :-))))!
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Åh vad glad jag blev. Om du inte tar med morgonurin så kanske inte veckorna stämmer. Jag håller tummarna att blodprovet ser bra ut. :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Håller tummar o tår o allt annat ja kan hålla...

    Detta är erat år...o nu ta mig fan (ursäkta språket)så är det eran tur att få känna glädje o lycka...

    Nästa gång du gråter så ska det vara pga lycko/glädjetårar..=0)

    Mina varmaste tankar till er....

    SvaraRadera
  7. Oj så spännande! Grattis till att du är gravid! Jag kände inte heller något när jag var gravid :-)

    Hoppas hoppas det håller i sig nu i 9 månader! ♥

    SvaraRadera
  8. Men ååååh grattis =)

    SvaraRadera
  9. Underbart resultat på stickan. :)
    Så glad man blir, när man ser att det går bra för någon!!!
    Jag förstår din oro, men jag håller tummarna för Er att det ska gå bra. Det tror jag att det gör också. Hoppas, hoppas, hoppas... :)
    Kram på Dig.

    SvaraRadera
  10. Hej!
    Och stort grattis! Jag har inte läst din blogg på ett tag och gick av en tillfällighet in och läste idag och fick se dessa goda nyheter! Jag ryser!
    Vi fick två återförda med och jag fick en blödning efter plusset. Och inte tecken på graviditet. Naturligtvis jätteorolig, men det visade sig att iallafall det ena hade fastnat. Tacksam som sjutton sitter jag här med min dotter på 6 månader och är tacksam VARJE dag.

    Nu håller jag tummarna och tänker på er, det här SKA bara gå vägen nu!
    Stor kram från mig!

    SvaraRadera
  11. Förstår vad du menar o hur du känner dig...ja har ju själv varit där...

    Ja vågade inte ens köpa sk gravidtidningar för ja trodde de kunde orsaka missfall..ja inte själva missfallet för självklart så vet ja ju att en tidinig inte ger missfall men att man tog ut nåt i förskott menar ja så det liksom blev nåt psykiskt..skrockfullt om man säger mer så...

    Kan ha med att göra att ja köpte en tidning o strax efter så fick ja blödningar...som slutade i missfall...

    Men nu menar ja inte med att skrämma upp dig eller nåt sånt nu utan ja ville bara säga att ja vet hur det är o inte våga känna, hoppas o glädjas...

    När ja väntade Livia så vågade ja inte känna efter under hela graviditeten...möjligtvis lite i slutet men efter allt som har hänt genom åren så vågade ja inte tro fullt ut förrän h*n var född...o då vågade ja släppa allt mer på oron o istället börja tro...

    Så ja har full förståelse inför det du går igenom o ja ska fortsätta hoppas hoppas o hålla fingrar/tår hårt att detta ska gå...

    Kramar Ellen

    SvaraRadera