lördag 31 mars 2012

Grattis lilla Mormor 96 år

Nu skall jag försöka skingra tankarna med att
 fira min lilla söta mormor som fyller 96 år idag!

Hipp Hipp HURRA för Mormor idag!

Familjen samlas hos henne och firar med 
lunchkalas, tårta, blommor och presenter!

Pappa får ledigt från sjukhuset några timmar, 
så jag åker dit för att hämta honom först, därifrån åker vi till mormors kalas.

Pappa verkligen kämpar hårt för att orka med detta, 
och jag gråter inombords när jag ser hans kamp.

Sedan nya läkarens besked i måndags, 
att pappa fått obotlig blodcancer av förra läkarens tidigare felmedicinering, 
så vill han inte äta, dricka eller röra sig. Han gav upp.

Som grädde på moset så snöar det för fullt ute och det är vitt överallt....ingen vår här inte!

Nej nu måste jag ladda mentalt för denna dag, 
inte heller denna födelsedag får min lilla söta mormor 
ett barnbarnsbarn i sin famn... fan fan fanfanfanfanfan

TUSEN TACK FÖR ATT NI FINNS!
ALL Kärlek till er!

5 kommentarer:

  1. Många kramar till dig och stort grattis till mormor.

    SvaraRadera
  2. Hoppas att firandet gick bra och att du fick en stund av lite glädje. Det låter fruktansvärt det som hänt din pappa. Tänker på dig varje dag och önskar att jag kunde göra din vardag lite lättare.


    Kram!

    SvaraRadera
  3. Oh äntligen...
    Jag har saknat dig. :)
    Hoppas det gick bra att fira mormor...

    Kram och välkommen tillbaka.

    SvaraRadera
  4. Hej! Vi har spanat in din blogg, och vi tycker du är fantastisk och inspirerande! Vi håller alla tummar vi har för att du och din man ska få ert efterlängtade plus!!

    Det är så att vi är två socionomstudenter på Linköpings Universitet som ska skriva C-uppsats om ofrivillig barnlöshet genom att studera bloggar. Vi skulle gärna vilja komma i kontakt med dig men hittar ingen mejl. Hör gärna av dig till oss! Mvh Jessica & Sanna

    sanbr141@student.liu.se

    SvaraRadera
  5. Hur är det? Tänker ofta på dig och undrar hur det är.

    Kram!

    SvaraRadera