onsdag 20 mars 2013

Blodpropp?

Mej OJ va läskigt! Jag fick en galen smärta i höger arm för några nätter sedan.  Kändes som en blodtrycksmanchett som satt kvar, fullt upp-pumpad, om ni förstår... Hade tid hos vår BM samma dag så jag frågade henne om smärtan i min arm.

Hon fick en väldig fart och hämtade genast en överläkare som kollade mig och Pärlan från topp till tå. Kändes väldigt noggrant och tryggt.

Dom misstänkte blodpropp först, men efter undersökningen trodde dom att det var en nerv i klämsom spökade. Om smärtan inte skulle försvinna inom 12 timmar skulle jag uppsöka akuten.

Men min smärta klingade av och försvann. Har inte återkommit sedan dess. Phu...

Man vill ju inte äventyra skatten man bär på :-) Min BM tjatar alltid "HÖR AV DIG vid minsta lilla oro" :-) Skönt att veta faktiskt. Jag känner mig extra nojjig med Pärlan därinne...

Men faktum är att den värsta oron nu lagt sig. Vi går in i v.32 på lördag och jag vågar se framåt :-)

Kram Ninna & Pärlan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar