lördag 16 mars 2013

v.31 Första magbilden

V.31 är här :-) Asså, ba, hajja, va... ???

Ja så obegripligt känns det. Att Pärlan stannat kvar i magen, och tumlar runt dagligen och även nattligen och ofta, ofta påkallar uppmärksamhet inne i magen. Känns ju helt fantastiskt och UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNderbart såklart, MEN fortfarande märkligt.

Händer detta? Händer detta MIG? Så ofantligt efterlängtad och ändå så obegripligt...

Känslorna är verkligen "All over the place"...

Tänkte chocka er alla, ja håll i er nu, för snart kommer första magbilden :-) Nu vågar jag, för alla, jag menar ALLA, kommenterar den fina magen. Även på MVC och i babybutiken, och på mataffären och på bussen :-)

Så otroligt underbart att äntligen få en rund fin mage och inte längre bara vara fet...

v.31 idag som sagt och fortfarande går jag ner i vikt... Känns en smula märkligt, okej då, känns helknas... Men så länge Pärlan växer där inne så hoppas jag att vår BM håller kolla på alla värden.

Jag mår toppen, när bättre (undantaget denna hemska förkylning som slagit till) Men jag har inga gravid-krämpor, inget ont, inte tung, inget svullet, ingen halsbränna,... inget alls faktiskt. Nästan så jag tror att jag är skengravid :-)

Så stålsätt er nu för här kommer bilden :-)

TADAA:


Kram Ninna och Pärlan v.31 (30+0)


14 kommentarer:

  1. Va fin du är gumman! Verkligen värd all lycka i världen!!!!. Kram

    SvaraRadera
  2. Jag hade skrivit en lång kommentar som plötsligt bara försvann, typiskt!
    Kontentan var iaf:
    Din mage är jättefin :)
    Och så känner jag igen dina känslor av obegriplighet. Tänk att du och jag snart kan kalla oss "Mamma". Helt otroligt!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jättefin bild....superfin mage o du är ju långt ifrån fet..vart har du fått det ifrån??

    Kram o ja längtar så tills bebisen kommer

    SvaraRadera
  4. Å va fin du är!

    SvaraRadera
  5. Tidén går fort... :-D dock tyckte jag att dom sista 4 veckorna var sega... För då ville man ju bara att bebisen skulle komma ;-)
    Fin magbild :-D ta bilder nu i gång i veckan roligt i titta på sen... O spara dom.
    Vill du spara ul bilderna så gör dom till fotokopior, för annars kommer dom bli bleka. Det är ju synd... Kul att ha o sätta in i ett album :-D kram Sandra från Skåne

    SvaraRadera
  6. mamma till 3 och mormor till 1018 mars 2013 kl. 06:46

    Ooooohhhhh vad fin du är.
    Kram från Trelleborg

    SvaraRadera
  7. Åh vad fint att se ett kort och vilken underbar mage <3!!

    SvaraRadera
  8. Fin fina du. Rekommenderar att gå till fotografen och fota magen.

    Nu har du inte långt kvar, inte jag heller, ska försöka packa förlossning/bb väskan nu i veckan. Bara 5v kvar.

    Stora kramar

    SvaraRadera
  9. Vackra du! Vilken helt underbar mage du har :)
    Så glad jag är för er skull, läser alla dina inlägg men kommenterar lite dåligt. Kan bero på att tvillingarna tar en del tid ;-) De har börjat göra ljud och skratta nu och vi bara njuter! Vilken underbar tid ni har framför er och snart är pärlan här!!!!
    Många kramar till er :)

    SvaraRadera
  10. Du HAR en jättefin mage så jag förstår att du får kommentarer om den! Fortsätt njuta du! Det gör jag (så länge det varar :)).
    Kram!

    SvaraRadera