lördag 2 mars 2013

v.29 Konferenshelg

Nu är det vecka 29 (28+0)

Enligt min app på telefonen så är jag nu i gravidmånad 7... Himmel så fort det går nu...

Tiden går och Pärlan tumlar runt därinne varje dag :-)

Så mysigt att känna och få uppleva detta mirakel. Nu när det är ca 11 veckor kvar så önskar jag man kunde pausa tiden och få njuta av buffningarna lite längre. Jag har ju moderkakan framtill så jag känner inte så mycket. Önskar såklart att jag kände mer. Men jag är superlycklig och ler fånigt varje gång Pärlan påminner mig om sin närvaro i magen :-)

Det är RIKTIGT TUNGT på jobbet just nu, därav de dåliga uppdateringarna. Mycket konflikter, bråk, trassel och strul som gör mig såååå låååååg :-(

Hela helgen fre-sön spenderas med kollegorna på en konferens. Ser fram emot att träffa vissa, andra inte... Är så trist med skitsnack och konflikter som suger energi helt i onödan. Tänk vad avundsjuka och skvaller förstör. :-(

Kram Ninna

3 kommentarer:

  1. Åh vad glad jag blir att allt är bra och tuffar på. Har inte kunnat se dina två senaste inlägg varesig via mobilen eller datorn och blev så sjuuuukt orolig att något skulle ha hänt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack finaste Sandra för att du tänkt på oss. Jo, allt är fint. Som jag skrev :bara för mycket negativt på jobbet just nu...

      Nya tag, våren är på väg, och jag skall uppdatera oftare :-) Varm kram Ninna

      Radera
    2. Det spelar ju ingen roll hur länge man varit i barnlöshetensland, 3 eller 8år. Längtan, besvikelsen och förtvivlan är densamma. Oron är densamma.
      Jag såg det värsta framför mig och det gjorde så ont. Är som sagt så glad att ni fortfarande är på väg mot målet.
      Kram

      Radera