lördag 29 september 2012

Ovanlig ensam lördagkväll

Idag har vi haft en mysig höstig dag tillsammans. Gått på skördemarknad (där maken shoppade loss på rotfrukter, potatis och annat gott), shoppat nya, fina, vita minipajformar till alla goda fruktpajer som skall bakas nu och så råkade jag hitta nya fina ute-krukor som vi gillade båda två. Svarta gjutjärn, höga, på fot, ni vet... Svindyra, men på 50% rabatt idag, och då fick dom följa med hem!

Tog en utelunch oxo, jag valde kyckling-pesto, SÅ gott!

Så har vi storhandlat tillsammans med resten av sveriges befolkning som allesammans befann sig i vår lilla butik idag ;-)

Men nu är jag SÅ TRÖTT. Bara gäspar och gäspar. Är bortbjudna nu ikväll, men jag tackade nej. Skall umgås med mina mediciner i soffan framför tv-n istället, och ta det lugnt. Jag jobbar imorgon.

Så gubben åkte iväg på grillfesten själv. Påhejjad av mig, för det har inte hänt tidigare. Att han åker själv... :-)

Jag har inga problem att vara själv. Tyst, lugnt. Stillhet. Love it! Maken är tvärt om. Han behöver ljud...

Känns som om jag skall somna nu och klockan är bara 17,20. GÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄSP.

Kram Ninna

ps. Tack för alla fina ultraljudstips- Jag ringer på måndag och ber att få komma snarast. Vore ju bra att veta om det är nåt i magen eller ej. FÖR FORTFARANDE FINNS INGA SYMTOMER.....



3 kommentarer:

  1. Trötthet är en tydlig tidig graviditetstecken :-)))).
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Ninna,
    Jag plussade den 15/9 efter 2 1/2 IVF försök så ligger 5 dagar före dig. Jag hade inga symptom, kände mig precis som vanligt och nojade över det. Nu tror jag att jag börjat må lite tjyvtjockt de senaste 2 dagarna...
    På min klinik var man tvungen att ringa inom 1v efter testdag, annars ringer de upp, det har nånting att göra med att de måste rapportera sina resultat till nån kontrollmyndighet (bor i England). Jag fick tid för ultraljud efter v 7+0.
    Lycka till.
    Flisan

    SvaraRadera
  3. Du är ju trött! Symtom :D!!!!

    SvaraRadera