söndag 30 september 2012

Nojjig ....igen....

Ja igår blev det en lugn skön paus i soffan typ hela kvällen. När maken kom hem från festen var klockan runt 23 och jag vaknade till...Hade sovit, vaknat, sovit, vaknat hela kvällen :-) Så lugnt och skönt.

Nu bär det strax av mot jobbet. Härligt!

Men nojjig som jag är (känner ju fortfarande noll.......) så var jag tvungen att testa i morse igen. Ett Clearblue. Asså, jag lurar mig själv kanske för om magen avstannat så kvarstår ju hormonerna innuti ganska länge har jag läst, så det är väl ingen ide egentligen att testa igen....MEN som sagt. Det gjorde jag. "Gravid 3+" stod det. Vet inte om det är bra eller ej. Men OM det är fakta så blir jag lycklig!

Ha en underbar söndag alla fina fina vänner därute :-)

Kram Ninna

5 kommentarer:

  1. Det är jättebra, du är gravid vännen och jag är så glad för din skull! :-) Kramar

    SvaraRadera
  2. Det bådar gott! Och du var inte orolig för att känna något, jag har knappt känt något hittills på de här 23 veckorna.... :-)
    Fortsätter hoppas så in i norden för er!!!!!
    Många kramar

    SvaraRadera
  3. Wiiihooo..."Gravid +3" är ju vad det står och är inget annat än bra! ;)
    Tummarna hålls hårt för er.

    Kramar

    SvaraRadera
  4. 3+ låter korrekt. Det betyder ju enligt testet att det är 3 veckor, plus några dagar efter äl. Helt korrekt!

    SvaraRadera
  5. Nej, inte många symtom under de här veckorna. Visst, lite illamående runt V8-12 och sen huvudvärk och trötthet men annars har jag undrat om det verkligen bor några barn i min mage pga att jag mått och mår så bra :-)
    Alla säger ju att det ska vara värre med tvillingar så jag är nog ett stort undantag!
    Kramar

    SvaraRadera