måndag 1 oktober 2012

Ringde idag...

Tog mod till mig imorse och ringde kliniken. Varje gång jag ringt dem tidigare för att meddela ett plus så har jag fått missfall  bara efter någon dag... Så visst tar det emot att ringa. Men va f-n, dt måste ju ske så....

....jag ringde. Sköterskan som svarade skickade mig till sjukhuset med en remiss på blodprov för att dubbelkolla. Imrgon skall jag ringa igen för att få svar på blodprovet och ev boka UL.

Sedan jag la på luren så har jag haft molande värk i "tjejmagen " hela dagen. TÄNK OM.......

Nä nu får det bannemig vara slutnojjat. SKÄRPNING! Blir det så blir det, annars blir det en bebbe i maj... ( om jag har fattat hur man räknar ;-)...)

När ska skallen våga hoppas att det skall gå vägen?

När barnet konfirmeras??????????

Tack för alla era goa rara ord och omtankar! Ni är bäst!

Kram Ninna

3 kommentarer:

  1. Haha, mitt huvud har fortfarande inte fattat och då är Frosty baby snart 10 månader. Oron får du bara leva med. Så är är. Jag gick och väntade på det värsta i 9 månader. Helt galet, vansinnigt. Jag kan bara råda dig att försöka njuta så gott det går!

    Vad bra att du ringde förresten. Det kan kanske lugna dig lite iaf! =)

    KRAM!!

    SvaraRadera
  2. Det är klart man oroar sig! Jag är i v19 å oroar mig hela tiden! Du ska se att det går bra! Kramar

    SvaraRadera