tisdag 9 oktober 2012

Födelsedag

Hurra hurra idag är min födelsedag. Fyller 39år och har sådan ålders-ågren så jag nästan svimmar. BARA för att jag jagas av min ålder i IVF-behandlingarna. Annars har jag alltid älskat födelsedagar.

Men det är tungt. I år blir min första födelsedag utan min älskade Pappa. Min kära Lillasyster har jag saknat i 4 år redan. Och ännu en födelsedag utan en bäbis i mina armar. Troligtvis inte en i magen heller.

Så hurra hurra för ytterligare en jälva födelsedag!

Eller inte.....

Kram Ninna

12 kommentarer:

  1. styrkekramar!!!! hoppas så på att du är gravid!!

    SvaraRadera
  2. Stort grattis till dig ändå! Du är så ofta i mina tankar! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej,
    jag har varit med om samma sak som du men vi har redan ett barn så det är inte tillnärmelsevis lika orättvist som det du tvingas gå igenom. Därför låter det förmätet att säga detta, men jag vet att det kommer att komma en dag i ditt liv då det inte gör ont att vakna om morgonen och då du kan andas utan ångest igen. Jag vet inte hur länge det kommer att ta och vilka dörrar som öppnas för dig på vägen dit, men jag hoppas och önskar dig att det ska ske fortare än du anar. Och jag vet att det kommer en dag då din själ kan dansa igen. Krafter. Hopp. Mod. Om jag vore en god fe skulle detta vara min födelsedagsgåva till dig.

    SvaraRadera
  4. Följt din blogg ett bra tag och vill lämna ett litet avtryck och önska grattis och skicka lite hopp till dig att detta med skruttet i magen verkligen ska gå vägen.
    Tror nog det kommer det!

    Inte lätt med födelsedagar utan nära och kära. Saknar själv ett syskon och det är rent ut sagt förjävligt.
    Har även längtat efter barn i många många många år och du, det omöjliga kan hända även om det verkligen ser svart ut. Som sagt, nu är det din tur!
    Hoppas du kan ha en fin dag i alla fall, den är trots allt din.

    Kram Lo

    SvaraRadera
  5. Grattis på din födelsedag, hoppas att du kan njuta något av den iallafall! Jag håller.tummarna för att det som finns inom dig lever och mår bra! Tänker på dig! Kram

    SvaraRadera
  6. Grattis på födelsedagen Ninna! Nästa år hoppas jag att du får fira stort med en bäbis i famnen!!

    SvaraRadera
  7. mamma till 3 och mormor till 109 oktober 2012 kl. 19:31

    Oj vad jag tycker synd om dig.............nu.
    Hoppas allt löser sig .............snart.

    SvaraRadera
  8. FÖrstår att födelsedagen inte blev vad du hade önskat. Hoppas iaf att du får positiva besked på torsdag. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  9. Ja glömde inte bort att det var din födelsedag....ja glömde inte bort att säga grattis...ja valde att inte säga nåt för ja vet vad du går igenom o ja vet hur du känner o hur stressad o hur jobbigt du har det så det kändes liksom inte rätt på nåt vis o gratta dig på din födelsedag efter allt som har hänt o allt som du just nu är uppe i...

    Så förlåt mig för att ja inte sa/säger grattis på födelsedagen men du ska veta att du finns i mina tankar ändå o ja lider med dig...önskar att ja kunde göra nåt för dig...

    En MASSA styrkekramar till dig

    SvaraRadera
  10. Har varit borta några dagar och inte sett förrän nu att du fått tid för UL. Håller tummarna för att allt ser bra ut på torsdag!
    Och grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
  11. Tänker på dig och hoppas på bra resultat! Nej maken din borde ha en skopa ovett

    Erica

    SvaraRadera