söndag 21 oktober 2012

Förlåt

Jag ber verkligen om ursäkt att jag inte uppdaterade läget direkt efter vår UL. Jag blir alldeles tårögd när jag får så många hälsningar från er som blev oroliga då jag inte uppdaterade på stört. Tack för omtanken!

Nu finns det en (trist) förklarting, min dator har totalkrachat. Lånar nu vänners datorer för att komma ut på nätet lite då och då, och nej min mobil är GAMMAL och har inga coola funktioner alls.

Trist i sig, för jag har ju hittat både baby-appar och andra skojsiga appar, men som sagt inget för min mobil. Dax för ny mobil i jul kanske...

Jahapp, vecka 10 (9+1) är här. Jag är LÖJLIGT TRÖTT och sover så fort jag sätter mig. Känner små molningar i ljumsken ibland, och idag har der stretat i nedre delen av magen.

Mår illa som en tok. Måtte det avta snart. Kvällarna är värst.

Men vad gör det om bara Pärlan stannar kvar :-)

Kram Ninna






2 kommentarer:

  1. Här går det undan. Är så glad för er skull att allt verkar bra. :)

    Har du testat Seaband mot illamående? De hjälpte mig mycket. Finns på Apoteket. :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej du lyckliga!
    Vilken härlig IVF blogg du har!
    Er vill jag följa..hoppas det är okej att jag länkar dig till min lilla blogg..hör av dig annars. Å Grattis till lilla Pärlan!!!

    Kraam från B

    SvaraRadera