fredag 5 oktober 2012

hCG test idag igen...

Igår var allt som vanligt, som tiden innan "gravid" alltså. Inga smärtor. Inget illamående. Inget alls. Skit.

Nu pyser jag iväg och tar blodprovet! Har jag "tur" så hinner jag få svar redan före 16 idag.

Men egentligen vet jag inte om jag ORKAR få svar på eländet. Jag fyller ju år  (helvete, dax igen...) på tisdag och ville uppleva en positiv födelsedag, trots att det blir min första födelsedag utan pappa, älskade pappa har redan varit borta i 5 månader...

Nä detta svar är inget jag vill ha.

Hoppas vi ses senare ikväll, när jag fått hCG-svaret efter 16.

Kram Ninna

7 kommentarer:

  1. Lycka till idag! Hoppas det går bra och att hcg har ökat! Kram

    SvaraRadera
  2. Åh lycka till. Tänker på dig. Kram

    SvaraRadera
  3. Håller alla tummar och tår jag kan för att det ska se bra ut.
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Bra att du kollar för att vara på säkra sidan. Jag håller tummar och tår för att allt är som det ska - och det kommer det ju att vara! Har ju ingen personlig erfarenhet om hur det "ska" kännas, men kan det inte vara lite upp och ner med det?

    Många kramar!

    SvaraRadera
  5. Tänker på dig idag och håller tummarna hårt!

    KRAM!

    SvaraRadera
  6. Håller alla tummar som finns för ett högt bra värde idag. Kram /Åsa

    SvaraRadera