torsdag 14 februari 2013

Alla Hjärtans Dag = tvåsiffrig :-)

Idag är det Alla Hjärtans Dag och vi går in i första tvåsiffriga dagen:-) Himmel!!! 99 dagar kvar om Pärlan håller tidtabellen, vilket jag hoppas men förstår kan skita sig ;-)


Nu rullar det på i en hög fart känner jag... Fantastiskt roligt för snart är Pärlan här. MEN jag känner mig också oroligt för att hinna ordna med sånt som MÅSTE göras innan Pärlans ankomst.

Misstolka inte detta. Massor av "måsten" kan man faktiskt göra sen...MEN packa bb-väskan och liknande måsten behöver vara klara....och här hemma har vi just nu kris på alla håll och kanter iform av Makens jobb som är nerlagt och inga anställda får ut sin akassa pga strul med arbetsgivaren...

Tar mycket på krafterna med den ekonomiska stressen det innebär. Huslån som ej kan betalas och räkningar som samlas på hög pga detta...FY VA JOBBIGT!!!

Men vi försöker få till det så det ska vara löst till Pärlans ankomst, för DÅ vill jag inte ha det så här...

Fick en fin bukett ljusrosa rosor av maken idag, till mig och Pärlan :-) Första rosbuketten i år...Kändes bra, som att ljusare tider är påväg, trots alla mängder av snö som parkerat sig utanför...

Som sagt...99 dagar kvar... Ohhhhhhhh vad spännande :-)

Önskar er alla en underbar Alla Hjärtans dag!

Kram Ninna

1 kommentar: