lördag 2 februari 2013

v.25: Kundkvällen var KALASBRA!

v.25 (24+0) idag. Vi har redan gått in i 6:e månaden...Kan inte tro det...MAGISKT!!! v.25...det är ju en milstolpe :-) WOW!!!

Jag var ju inbjuden på Baby-kväll på Barnens Hus häromkvällen. Resultatet var ju KALASBRA!!!

Jag fick boka och del-betala barnvagnen jag valt, det blev en helsvart Kronan Duo S, (med svart chassi, svart liggdel och svart sittdel) med ställbart handtag och låsbara swirvel-hjul, mycket lättkörd för mig med 4 diskbråck och jobbiga nack/ryggsmärtor...
och jag fick välja önskat hämtningsdatum (valde april) på vagnen. Dessutom fick jag ett kalasbra pris (halva priset!!!) på det babyskydd jag ville ha: en svart-grå Brio Primo med basplatta.



TJOHOO, det passar verkligen en fattiglapp som jag!!!

Till det så fick jag en välfylld Goodie-bag med 18 blöjor, 8 nappar, 10 skedar, 2 bitleksaker, 3 skallror och massor av gratis- och rabattkuponger! Fick även 4 valfria bodys gratis :-) TACKAR!!!


Mycket lyckad kväll :-)


Kram Ninna

9 kommentarer:

  1. Men oj så bra det blev ju =). Fasiken. Skulle oxå gått men skippade det. Inga stora inköp behövdes göras.

    Hoppas ni får en fin helg.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en toppenkväll, timmarna gick fort, kön var inte så lång och alla erbjudanden fanns kvar kvällen ut. Värt att gå dit!
      kram

      Radera
  2. Vad kul att det var en så bra kväll! Och vilka bra erbjudanden och härlig godispåse!

    SvaraRadera
  3. WOW!!! Känns lite för tidigt för oss med vagn och babyskydd men vi är också inne på Kronan (har inte kikat klart men...). Hoppas det kommer fler kundkvällar :)
    Grattis till 25 veckor!
    //J

    SvaraRadera
    Svar
    1. JAg vågade köpa o boka eftersom det var förslossningsgaranti på allt :-) Annars skulle jag kanske väntat...men va tusan. NU måste jag väl tro att det ska bli en bebis av detta inte ett missfall... Och händer det nåt trist så har jag ju förlossningsgarantin som sagt.

      Faktiskt riktigt SKÖNT att ha dessa saker ordnade. VEM VET hur jag mår om nån vecka, nån månad eller så???

      Men i v.16 hade jag heller inga planer på barnvagn :-) Du ska göra som det känns bäst för DIG såklart :-) !!! Kram!

      Radera
  4. mamma till 3 och mormor till 103 februari 2013 kl. 08:50

    Oj vad mycket roligt du fick på den kvällen.
    Bra priser på både vagn och babyskydd.

    Kul att allt går så bra med graviditeten.
    Inte för att jag trott nåt annat men.......

    Kram från Trelleborg.

    SvaraRadera
  5. Kul att kvällen blev så bra! Jag ångrar att jag inte gick dit, hade tänkt det först. Snygg vagn ni köpt.

    SvaraRadera
  6. Vi har ju en Kronan (fast med fyra hjul) och är jättenöjda! Har i och för sig inget att jämföra med men... Hoppas att ni också blir nöjda med Kronan.

    Brio Primo med bas har vi också och även den är vi nöjd med. Ett babyskydd är alltid otympligt att bära, men jag bär det bara från huset till bilen och då funkar det. Basen är gud. Så skönt att slippa krångla med bälte varje gång man ska fästa den i bilen.

    SvaraRadera