onsdag 22 juni 2011

Blod?

Varför jag frågade ang MVC var för att vår IVF klinik sa att jag borde ringa nu direkt, eftersom dom (mvc) har så lång kötid (?)...

Det känns nog som om ett telefonsamtal efter vårt första UL borde räcka? eller hur...

Då vet vi dessutom om Kotten bor kvar...

Fick se lite blod i morse. Så än är det ingen idé att ropa "hej"... Asså, det här med väntan är ju inte min starka sida. Finns lixom inget tålamod kvar efter alla ÅR av väntan på än det ena, än det andra...

Skulle vårt plus försvinna nu så vete tusan om jag ens orkar prova igen...

Men varför gräva ner sig? Solen skiner ute och jag skall ut i trädgården och mysa. En ny köksträdgård skall designas :-)

Den 8 juli har vi UL. Jag SKA FÖRSÖKA vara lugn tills dess. Tänka positiva tankar. Må bra. Fast det inte finns någon symtom...alls....

Kram Ninna


2 kommentarer:

  1. Hej! vet att det är otroligt läskigt i början. Jag hade också lite blödningar tidigt och dessa fortsatte komma lite då och då ända tills nu i stort sett är nu i vecka 17. nu ser jag bara aningens färgade flytningar ibland. Jo och det jag vill ha sagt är att det betyder inte alltid att det är kört bara för att det kommer blod. Hag fortsätter att hålla tummarna stenhårt!!!

    SvaraRadera
  2. Var bara lugn. Hoppas att trädgården blir bra.

    SvaraRadera