söndag 19 juni 2011

Modig eller bara dum?

Det får tiden utvisa...

Jag tog till modet (dumheten) att lägga upp baby-widgets på min blogg. Som ni ser är dom lite olika beräknade. Jag skall justera dem när vi varit på UL och doktorn kan tala om vad som gäller. Om det nu bor en kotte i magen eller vad som pågår?!!!

Tills dess behåller jag dessa två widgets.Dom hjälper mig att fatta vad som pågår. ATT något pågår.

Har varit på tjänsteresa i 4 dagar. Kick-off med flödande champange och drinkar hela dagarna. Kul. Nä. Men jag har avstått såklart och tror inte någon reagerat nämnvärt, eftersom jag är väääldigt måttlig med alkohol även i vanliga fall. Men resan var väldigt trevlig och vi har haft superkul!

Det enda jag märker är att jag vill sova. Alltså HELA tiden...
Sov i ELVA timmar inatt. Och har sovit middag i 4 timmar nu. INTE VANLIGT...

Kram Ninna

4 kommentarer:

  1. Såklart att du ska ha baby-widgets! Du ska ju få njuta av detta du med!! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ååååååå vad glad ja blev när ja fick se ett livstecken ifrån dig...o att sen dessutom få höra att du är gravid...

    Är så glad för eran skull...håller tummar o tår att detta är ert lyckoår...

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Ninna, har mailat dig men fick studs. Du kan väl skriva till mig under "kontakt" i högerkolumnen på min blogg, så mailar jag tillbaka där:o)

    Kram Jenny

    SvaraRadera
  4. Självklart är det en liten kotte som boat in sig hos dig. ;)

    Den första tiden av graviditeten är en tid som du kommer vara väldigt trött. Känns som man bara vill sova, hela tiden? Du vaknar på morgonen och räknar timmarna till du får gå och sova igen. Men jag kan trösta dig med att det går över. ;)

    Kram

    SvaraRadera