tisdag 14 juni 2011

RD 13 tjuvtestat

Dag 13. Lyckodagen eller? Ja inte vet jag men nyfikenheten på att inte känna något alls under ruvningen tog överhanden imorse.

Jag tjuvtestade. Borde jag inte gjort.Det är testdag IMORGON!!! Så skärpning... Men det gick inte att hålla sig. Så jag testade.

På mina stickor skall jag få TVÅ streck om det lyckats. Jag fick bara ett...och ett suuuupersvagt bredvid.

Kollade på testets datum. UUUPS. Det gick ut i mars i år! VAD BETYDER DET??? Får jag felaktigt värde?

Såklart man inte skall tjuvtesta, men nu är det gjort, och jag är lika ovetandes som innan. Lyckat? Nä!

Så nu blir det till att verkligen skärpa sig och ta det riktiga testet imorgon!

Kram Ninna


1 kommentar:

  1. Oh va jag hoppas på ett plus i morgon.

    Håller mina tummar för er stenhårt..

    SvaraRadera