tisdag 21 juni 2011

Nojjig

Såklart man inte kan vara lugn och coll och bara njuta av att magen förhoppningvis tänker växa på sig (av rätt anledning, inte godis denna gång ;-)...)

Nä nu slog en knäpp nojja till.

HUR HAR NI GJORT?

Jag menar, hur vet ni som nyligen plussat att ni är gravida varje dag? När inga symtom finns. Tar ni ett GRAVID-TEST dagligen fram till UL eller? Eller???

Ska jag ta ett per dag eller vecka, eller?

Jag sa ju att är nojjig idag ;-). Men jag vill ju veta om Kotten bor kvar i min, för alla mediciner hindrar ju mensen från att dyka upp.

Kram Ninna

3 kommentarer:

  1. Tror aldrig man kommer fatta att man är gravid..
    Jag har inte ens fattat det..

    Vet du när ni skall på UL`?

    SvaraRadera
  2. Om du nojjig och vill stilla din oro så tycker jag absolut att du ska ta en grav.test. Men begränsa testerna till varannan eller var tredje dag, annars kan det bli dyrt för er! ;) När slutar du med alla mediciner?

    Hoppas du snart kan slappna av och njuta av graviditeten.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag är också nojig....tror det är fullt normalt :-)Gick in i v 12 (11+0) idag och känner mig "olika mycket" gravid hela tiden. Ibland har jag många symptom och ibland inga. Har varit väldigt förskonad gällande illamående vilket gjort att jag tvivlat på om allt är ok där inne mer än en gång men så vips kommer lite illamående eller molvärk eller något annat. Fick se mitt pyre på vul både i v 7+3 och 9+2 och då såg allt bra ut och jag hoppas att det fortfarande är som det ska trots att jag knappt känner mig gravid. Magen och brösten har vuxit i alla fall så det är förhoppningsvis bra tecken :-) Ska på kub-ul nästa torsdag ( v12+2) och hoppas få positivt besked även då och jag hoppas att allt kommer se bra ut på ditt vul.Stor kram

    SvaraRadera