onsdag 19 oktober 2011

Satan vad det molar och drar!!!

Molandet är tillbaka! Sitter på EXAKT samma ställer hela tiden. Vänster "cykelstyre" och allt molande lixom drar ner mot ljumsken. Som riktigt svår mensvärk, fast bara på en sida.

Jag blir GALEN av denna värk. Och eftersom jag hatar värkpiller så tänker jag inte ta nåt mot värken.

Väntar på att blodet skall börja forsa hejdlöst....


Kom på en sak:. HUR KÄNNS UTOMKVEDSHAVANDESKAP???? Alltså, kan jag få det nu när jag gjort en FET? Är det möjligt?

Nej nu blir det "nattamackan" = pillerdax och vaggisdax.

Ställer in mig på ett stort fett MINUS, för med all denna mensvärk kan det inte vara nåt annat :-(

Kram Ninna

5 kommentarer:

  1. Jag har haft ett utomkveds och det gjorde satans ont. När jag sen gjorde ett Fet var jag rädd att det skulle hända igen. Min gynekolog berättade då att det är teoretiskt möjligt vid ivf, men väldigt ovanligt. Äggledarna är ju liksom inte inblandade och man ska ha en stor otur om det lilla embryot ska åka upp där. Jag blev gravid vid min Fet och konstigt nog hade jag jätteont på utomkvedssidan hela graviditeten. Trots att min äggledare alltså är borta. Så det kan nog göra ont på sidorna ändå. Lycka till nu! Jag håller tummarna. Får du mer ont så vänta inte med att åka in! Allt gott, maria

    SvaraRadera
  2. Jag har haft precis samma känningar som du, med molvärk och spänningar, och vad jag har läst så är det typ växtvärk, alltså att kroppen förbereder sig för att växa. Mina har dock inte känts som mensvärk utan som molvärk och spänningar.
    Håller mina tummar.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Hoppas hoppas att värken är något positivt. Vet flera som haft samma typ och ändå fått ett plus. Lycka till!!!

    SvaraRadera
  4. Tänker att det inte borde kunna bli utomkvedes eftersom embryot placeras i livmodern men kanske kan det "vandra"? Å andra sidan har jag kompisar som har haft väldigt ont vid en lyckad graviditet :)

    Håller tummarna!!

    Kram!

    SvaraRadera
  5. Jag hade rejäl mensvärk innan jag plussade denna gång och var tvärsäker på att mensen skulle komma men fick istället, till min förvåning, ett plus på stickan. Förhoppningsvis får du det samma. Håller tummarna stenhårt för det!

    SvaraRadera